۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۳۱

با حضور جمعی از مسئولان؛

جشنواره رویش در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان افتتاح شد

جشنواره رویش در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان افتتاح شد

گرگان- جشنواره رویش دانشگاهی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جشنواره رویش دانشگاهی، ظهر یکشنبه با حضور رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، معاونان، جمعی از مدیران و دانشجویان، در دانشگاه منابع طبیعی گرگان افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این آیین اظهارکرد: مقدمات برگزاری این جشنواره با دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مهر ماه امسال آغاز شد.

علی نجفی‌نژاد افزود: رویش یک موضوع حیاتی است که شما دانشجویان با استفاده از فرصت حضور در دانشگاه و برخورداری از ظرفیت و استعدادهای خود و نیروی جوانی، می‌توانید از آن برای ساختن آینده بهتر، استفاده کنید.

وی اظهار امیدواری کرد برگزاری جشنواره رویش به جهت انعکاس فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری و جشنواره حرکت برای بررسی فعالیت‌های علمی دانشجویان، تداوم داشته باشد.

نجفی نژاد بیان کرد که جشنواره رویش در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در دو بخش رقابتی با دریافت ۶۰ اثر و در بخش نمایشگاهی در ۱۲ غرفه، انجام می‌شود.

گفتنی است که در حاشیه این نمایشگاه ۱۰ کارگاه از جمله کارگاه‌های شعرنویسی، گفتمان، کمک‌های اولیه و غیره با همکاری انجمن عکاسان استان، هلال احمر، آستان قدس رضوی، میراث فرهنگی و گردشگری استان و غیره برنامه‌ریزی شده است.

جشنواره رویش چهارشنبه ۲۷ آذر ماه با معرفی و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

کد خبر 4798547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha