۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۳۹

امام جمعه لامرد:

خرابی‌های سیل اخیر هر چه زودتر التیام یابد

خرابی‌های سیل اخیر هر چه زودتر التیام یابد

لامرد ـ امام جمعه لامرد خواستار رسیدگی سریع‌تر مسئولان به سیل‌زدگان شد و گفت: خرابی‌های سیل اخیر هر چه سریعتر التیام یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه لامرد اظهار داشت: دولت باید سر کار بماند و مشکلات را حل کند و همه ما باید در مسیر حل مسائل کشور، مطیع رهبری باشیم.

وی با اشاره به حوادث و آشوب‌های اخیر در لبنان و عراق و تلاش آشوبگران برای بی دولتی سازی در ایران عنوان کرد: یکی از دلایل اصلی اغتشاشات در ایران، این بود که دولت سازی را دنبال کنند.

امام جمعه لامرد با طرح این سوال که دولت سازی چیست؟ تصریح کرد: دولت سازی به معنای بی دولتی نیست، دولت سازی همان، دولتی است که در فقدان و تکذیب مناسبات اجتماعی و اقتصادی قرار دارد.

حسین زاده تاکید کرد: هرچه کشورهای مقاومت بی ثبات تر باشند برای دشمن بهتر است و بی ثباتی راه نفوذ و شکست را می‌آورد.

وی گفت: در دولت عراق و لبنان دیدید که هر دو دولت مجبور به استعفا شدند و پشت پرده آشوب‌های اخیر در کشور ایران نیز پروژه استعفای رئیس جمهور و بی دولت سازی بود.

امام جمعه لامرد، هدف از بی دولت سازی و پروژه خائینه سازی و یا جنگ چهارم در سه کشور ایران، عراق، لبنان را تضعیف کشورهای بلاد مقاومت و مشغول شدن به ضعف‌های داخلی و تنفس مصنوعی اسرائیل دانست و گفت: یکی دیگر از این اهداف، قرار دادن کشور در وضعیت بی ثباتی، ناامنی و تداوم فقدان دولت موقت است که باید هوشیار بود.

حسین زاده ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای مخلص و فداکار جهادی افزود: نیروهای جهادی دغدغه مردم را دارند و بدون هیچ چشم داشتی در حال فعالیت هستند و همین حالا که با شما صحبت می‌کنم در روستای کندر عبدالرضا در حال خدمات رسانی و آواربرداری از منازل مسکونی مردم هستند.

وی افزود: حجم عظیمی از آب، وارد منطقه شد و مدیریت بحران انتظار چنین چیزی را نداشت و ستاد بحرانی که آقایان تشکیل داده‌اند قبل از وقوع سیل باید آمادگی بیشتری پیدا می‌کردند.

امام جمعه لامرد ضمن تشکر و قدردانی از ستاد بحران شهرستان در خطاب به فرماندار لامرد اظهار کرد: جناب آقای فرماندار، دستگاه‌ها نیاز به امکانات بیشتری دارند و باید برای تهیه امکانات و مدیریت بحران تلاش بیشتری کرد و برای اینده فکر اساسی بشود که دچار چنین مشکلاتی نشویم.

وی افزود: طبق بازدید میدانی که در منطقه داشتم در روستای کندر عبدالرضا به دلیل اینکه دهانه خروجی آب کم بود، خروجی آب پس زده است و خانه‌های مردم خراب شده و بعضی از مردم کل سرمایه خود را از دست داده‌اند به نحوی که بعضی از مردم روستا ،۵۰ رأس گوسفند داشته که ۴۷ رأس آن از بین رفته است.

حسین زاده با اشاره به حضور به موقع نیروهای بسیجی که در تمامی عرصه‌ها فعالیت دارند، گفت: اگر از جریان انقلابی، مجلس و دولت انقلابی حرفی می زنیم، همین بچه‌ها هستند که در این جریانات زحمت می کشند.

امام جمعه لامرد بیان کرد: انصافاً نیروها خوب کار کردند و ما تشکر می‌کنیم و مردم نیز کمک کنند، در ماجرای پل لاورخشت بنده کنار بچه‌ها بودم، راننده لودر بیش از سه ساعت از لودر پیاده نشد تا اینکه کارش را تمام کرد، اینها نیروهای جهادی هستند و باید قدردان بود.

وی ضمن درخواست از رئیس ستاد مدیریت بحران تصریح کرد: خرابی‌ها هرچه زودتر التیام پیدا کند و بعضی از پل‌ها، راه‌ها، و جاهایی که می‌دانید را هرچه زودتر بازگشایی کنید

کد خبر 4802877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha