انتشار شماره ۵۶ فصلنامه علمی‌ترویجی «اخلاق»

انتشار شماره ۵۶ فصلنامه علمی‌ترویجی «اخلاق»

به همت پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، شماره ۵۶ فصلنامه علمی ترویجی اخلاق منتشر شده و آماده استفاده محققان و پژوهشگران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محتوای این شماره، مشتمل بر چهار مقاله، یک گفت‌وگو و یک نقد کتاب است که: «راستگویی و تربیت در دوران کودکی و نوجوانی»، «صداقت در عرصه تبلیغ دین؛ بررسی چند چالش اخلاقی»، «روان شناسی دروغگویی: انگیزش، همبسته‌های شناختی، بسترها و راه صلاح»، «منشوری صحیح برای تحقیقات رسانه‌ای با تأکید بر صداقت اخلاقی» عناوین مقاله‌های چاپ شده در این شماره از فصلنامه اخلاق هستند.

این گفت‌وگو به صحبتی با علی‌اکبر تیموری فریدنی با موضوع «مفهوم شناسی دروغ از نگاه اندیشمندان مسلمان و غربی» اختصاص داشته و در قسمت دیگری از این فصلنامه معرفی و نقد کتاب «پشت پرده ریاکاری؛ چگونه به هرکس دروغ می‌گوئیم، به ویژه به خودمان» به قلم حسن بوسلیکی ارائه شده است.

این شماره از فصلنامه اخلاق به سفارش «میز اخلاق از قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی» با محوریت موضوع «صداقت» آماده‌سازی و چاپ شده است.

علاقه مندان می‌توانند برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک این شماره از فصلنامه به پایگاه اینترنتی فصلنامه به نشانی www.Aakhlagh.Morsalat.ir و پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه کنند.

کد خبر 4807937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha