۸ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۳۸

خلیل‌زاده در گفتگو با مهر:

امیدواریم خبر خوبی به هواداران استقلال بدهیم/ منتظر وکیل هستیم

امیدواریم خبر خوبی به هواداران استقلال بدهیم/ منتظر وکیل هستیم

رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: از شایعاتی که در تهران پیچیده تعجب می کنم چون مشکلی در روند مذاکرات ما با وکیل استراماچونی پیش نیامده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال در دوحه منتظر آغاز زمان مذاکره با نمایندگان استراماچونی هستند خبرهایی منتشر شده مبنی بر پشیمانی وکلای استراماچونی جهت مذاکره با نمایندگان استقلال.

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال که در قطر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار مهر در این مورد گفت: از این شایعات تعجب می کنم چون در حالی که همه چیز در قطر عادی است در تهران جریانی به راه انداخته اند که  هواداران استقلال را ناامید کنند.

وی افزود: در حال حاضر به همراه رحمان رضایی در هتل محل قرارمان با وکلای استراماچونی حضور داریم و منتظریم تا رأس ساعت مقرر با ایشان مذاکره نماییم.

وی افزود: علی خطیر نیز در قطر حضور دارد و با او در تماس هستیم و در ساعت مقرر به همراه خطیر و رحمان رضایی با وکیل و مدیربرنامه اصلی استراماچونی مذاکراتمان را آغاز می کنیم.

خلیل زاده تصریح کرد: متاسفم از اینکه در حالی که نمایندگان باشگاه استقلال شبانه روزی برای بازگرداندن سرمربی محبوب هواداران در تلاش هستند چنین شایعاتی در فضای مجازی راه می افتد تا هواداران استقلال را مأیوس و ناامید کنند.

رئیس هیئت مدیره استقلال تاکید کرد: گرچه پیش بینی ما این است که روند مذاکرات ساده نباشد اما با همه توانمان تلاش می کنیم و بسیار امیدوار هستیم که امشب خبر خوبی برای هواداران استقلال داشته باشیم.

کد خبر 4810600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • saeid IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      0 0
      تیم استقلال تهران نشان داد ذلت پذیر است و زیر بار استعمار ایتالیایی مافیا میرود