۹ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۳۶

یک کارشناس فرهنگی و سیاسی یزد:

حوادث ۸۸ تذکری برای قرار گرفتن در مسیر ولایت بود

حوادث ۸۸ تذکری برای قرار گرفتن در مسیر ولایت بود

یزد ـ کارشناس حوزه فرهنگی و سیاسی یزد با اشاره به اینکه هرکس از ولایت فاصله گرفت، گمراه می شود، گفت: حوادث ۸۸ تذکری برای قرار گرفتن در مسیر ولایت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد هژبری در آئین قرار هشتم شهرستان مهریز اظهار داشت: امام خمینی (ره) خود را خادم خدا، امام رضا (ع) و ملت می‌دانستند و همه خادمیاران باید ایشان را الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه هدف از آفرینش انسان‌ها، بندگی خداوند و خدمت به خلق خلق اوست، افزود: انسان‌ها باید گره‌گشای مشکلات مردم باشند نه اینکه بی‌تفاوت یا در برابر مشکلات دیگران خوشحال باشند.

ه‌ژبری عنوان کرد: هر خادمیار با شاد کردن دل مؤمن می‌تواند برای خود باقیات و صالحات ذخیره کند و معتقدیم خادمیاران و انسان‌های خردمند باید خیرمند برای خلق خدا باشند تا شامل رحمت خداوند شوند.

کارشناس حوزه فرهنگی و سیاسی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوابق خدمت برخی افراد و شرایطی که برای کشور رقم زدند، افزود: میزان، حال کنونی افراد است، افراد در زمان‌ها و دوره‌های مختلف به علت بی‌بصیرتی، القای ناکارآمدی دستگاه‌های دولتی و عدم شناخت نسبت به مسائل زمان، از امام و ولی خود سبقت گرفته و در نتیجه گمراه شدند.

وی ادامه داد: شیطان بزرگ در زمان امام علی (ع)، معاویه و در زمان حال آمریکا است که در سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ سه فتنه مختلف طرح ریزی کرد که البته همه آنها با بصیرت ملت ایران نقش برآب شد.

هژبری افزود: تفاوت میان نایب امام زمان با دیگر افراد این است که ایشان افق‌های دور را می‌نگرند اما مردم چشم به پیش پای خود دارند.

وی تصریح کرد: آشوب‌های که در فتنه ۸۸ برپا شد با هدف اشرافیت علیه محرومیت اتفاق افتاد و کسانی در این فتنه حضور داشتند که امیدشان به دولت آمریکا و به خارج از کشور ایران بود.

هژبری با تبیین سخنان رهبری خاطرنشان کرد: هرکس از راه امام خمینی (ره) و ولایت فقیه دور شود، به طور قطع گمراه خواهد شد و انقلاب اسلامی ایران به قیام و انقلاب امام زمان (عج) وصل می‌شود در صورت اطلاعت از رهبری و ولایت فقیه انجام می‌گیرد.

کد خبر 4811097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha