۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۰۸

امام جمعه بیله سوار:

دشمنان نمی‌توانند در مقابل تفکر مقاومت ایستادگی کنند

دشمنان نمی‌توانند در مقابل تفکر مقاومت ایستادگی کنند

اردبیل - امام جمعه بیله سوار گفت: دشمن خیال می‌کند با شهید کردن سردار سلیمانی پیروز شده است اما آمریکا و استکبار بدانند که قادر نخواهند بود در مقابل تفکر مقاومت ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه بیله سوار با تسلیت و تبریک شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: از دست دادن سردار سلیمانی تنها یک شهادت نبود بلکه دشمن یک نماد و سمبل مقاومت و نماد تفکر ولایی و عاشورایی را شهید کرد، استکبار قطعاً بداند جبهه مقاومت جهانی و اسلامی پس از شهادت این سردار ایجاد می‌شود.

وی افزود: دشمن خیال می‌کند با شهید کردن یک نماد قدرتمند، پیروز شده است اما آمریکا و استکبار بدانند که نمی‌توانند در مقابل تفکر مقاومت انقلابی بایستند.

امام جمعه بیله سوار یادآور شد: سردار سلیمانی در طول فرماندهی خود هسته‌های مقاومت را در عراق، افغانستان، سوریه، یمن، فلسطین و لبنان و تمام نقاط عالم ایجاد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان اردبیل، گفت: این سفر به قدر وسع منشأ خیر و برکت شد و چند پروژه در شهرستان‌های استان ما افتتاح و یا کلنگ زنی گردید.

یکی از پروژه‌های مهم افتتاح گلخانه ۱۰۰ هکتاری در شرکت کشت و صنعت پارس بود که اشتغال زایی هزار نفر را به دنبال خواهد داشت‌.

وی گفت: بودجه کلانی نیز برای اتمام پروژه سد پایاب اختصاص یافت که با پایان آن در اسرع وقت برکات زیادی عاید مردم شهرستان می‌شود.

امام جمعه بیله سوار همچنین به حضور حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی در شهرستان بیله سوار طی روزهای اخیر نیز اشاره کرد و افزود: با برگزاری نشست‌هایی در حضور این مسئول ملی، مقرر شد ۱۲ میلیارد تومان به اجرای لاین دوم کمربندی بیله سوار اختصاص یابد تا این پروژه سوم خردادماه در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی در ادامه به موارد مطرح شده در سفر اخیر سرپرست وزارت کشاورزی اشاره کرد و گفت: بحث امهال وام‌های کشاورزی، جاده بین مزارع بیله سوار، آب شرب، صنایع تبدیلی و چند مورد دیگر از مسائلی بود که درخواست کردیم و این مطالبه گری تا پایان ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: از اعضای شورای شهر و شهرداری بیله سوار که کارخانه آسفالت را راه اندازی کردند قدردانی کرده و امیدواریم با عمران و آبادانی و افزایش تلاش‌ها موجبات ایجاد امید در جامعه فراهم شود.

کد خبر 4815201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha