۱۳ دی ۱۳۹۸، ۲۱:۱۰

مجمع جهادی اردبیل در پیامی اعلام کرد؛

شهادت «سردار سلیمانی» باعث تقویت محور مقاومت شد

شهادت «سردار سلیمانی» باعث تقویت محور مقاومت شد

اردبیل - مجمع جهادی استان اردبیل در پیامی تأکید کرد: شهادت سردار «سلیمانی» باعث تقویت محور مقاومت شده و نابودی دشمنان اسلام را نزدیک‌تر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهانش، مجمع جهادی استان اردبیل پیامی صادر کرد.

متن پیام تسلیت بدین شرح است: «گروه‌های جهادی استان اردبیل شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سردار جهادگر و ولایت‌مدار، انسان متعهد، مؤمن و والایی که زندگی خود را وقف امنیت و اقتدار جهان اسلام کرده بود، به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، امت جهادی، خانواده مکرم آن شهید والا مقام، عموم رزمندگان و جهادگران اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایند. او دیروز با جهاد و مبارزه مستقیم و امروز با ثمرات خون پاک و مطهرش لرزه بر اندام دشمنان این مرز و بوم می‌اندازد. ما جهادگران در انتظار رسیدن به اهداف سردار شهید، باهم عهد می‌بندیم و تا جان در بدن داریم به عهد خود وفادار هستیم. به عزت و شرف لا اله الا الله قیام کرده و زین پس به مرگ می‌خندیم. ما بر می‌خیزیم که راهِ پر شکوه مجاهدت را ادامه دهیم.

اگر سردار، در راه مبارزه مستقیم با استکبار شهید شد، این راه مبارزه برای همه جهادگران برای احیای جهان بدون ظالم ادامه دارد. تا ظلم هست، مبارزه ما ادامه خواهد داشت. آنان که با شهادت این مرد خدا تصورِ وارد آمدن شکست سنگین به سپاه اسلام را دارند، بدانند که در طول تاریخ همواره خون شهدا باعث رشد درخت تنومند حق شده و انگیزه مضاعف برای مبارزه با کفر را ایجاد کرده است. شهادت سردار بزرگ اسلام نیز باعث تقویت محور مقاومت شده و نابودی دشمنان اسلام را نزدیک‌تر خواهد کرد.

ما جهادگران نیز با پیروی از این سردار جهادگر، در حالی که مسیر خدمت‌رسانی به محرومان را ادامه می‌دهیم، از این پس در جهاد و مبارزه با مستکبران نیز قدم خواهیم برداشت. دشمنان بدانند با رفتن یک مرد بزرگ الهی، جوشش امت اسلام منجر به ظهور افراد متعدد در ادامه راه شهید سلیمانی خواهد شد و ان شالله در ظل توجهات امام عصر (عج) دشمنان را نابود خواهد کرد. خداوند به قلب مقام عظمای ولایت صبر عنایت فرماید و ظهور امام زمان را نزدیک کند. نصرت الهی نزدیک گشته و بشارت باد بر صابرین که صباح الیوم؛ صباح النصر و الفتح

کد خبر 4815483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha