۱۶ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۲۳

مردم مرزنشین آستارا در ماتم شهادت سردار سلیمانی راهپیمایی کردند

مردم مرزنشین آستارا در ماتم شهادت سردار سلیمانی راهپیمایی کردند

آستارا- مردم شهرستان مرزی آستارا در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا و شهادت سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همراهان وی به راهپیمایی پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان ظهر دوشنبه با قلبی آکنده از اندوه به همراه جمعی از روحانیون و مسئولان دولتی، نظامی و انتظامی شهرستان، از مقابل سپاه ناحیه آستارا تا مصلی آستارا راهپیمایی کردند.

جمعیت حاضر در راهپیمایی با سردادن شعارهایی نظیر «یار دلاور علی شهادتت مبارک، رزمندگان اسلام انتقام انتقام، الله اکبر، حسین، حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از استکبار جهانی و این جنایت تلخ اعلام کردند.

امام جمعه آستارا در پایان این راهپیمایی در مصلی آستارا و جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه نه تنها ایران و خاورمیانه بلکه مردم دنیا به خاطر خدمات ارزنده سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سرکوب داعش مدیون آن سردار بزرگوار هستند، اظهار کرد: آن مالک اشتر زمان، عامل اساسی در شکست پروژه داعش و سرمایه‌گذاری‌های عظیم آمریکا در این ارتباط بود.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، افزود: امروز ملت ما قربانی بسیار بزرگی برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه انتقام خون این شخصیت بزرگ باید هرچه سریع‌تر از آمریکا گرفته شود، چراکه در غیر این صورت واشنگتن آن را به حساب ضعف ایران گذاشته و جری‌تر خواهد شد و باید هرچه سریع‌تر دندان طمع آمریکا کشیده شود، گفت: به آمریکایی‌ها می‌گوئیم ایران اسلامی و سپاه ما هزاران سلیمانی دارد و این بار پرچم او را سرداری دیگر به دست خواهد گرفت.

کد خبر 4818391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha