۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۰۲

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

امنیت منطقه را مدیون ایثارگری‌ سردار «سلیمانی» هستیم

امنیت منطقه را مدیون ایثارگری‌ سردار «سلیمانی» هستیم

اردبیل - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان اردبیل گفت: امنیت منطقه را مرهون ایثارگری و خون پاک شهدایی همچون سردار سلیمانی‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین نوری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سردار قاسم سلیمانی عنوان کرد: داشته‌های خود را مرهون و مدیون ایثارگری و جان فشانی شهدایی همچون سردار سلیمانی هستیم که با گذر از جان و مال خود و بدون هیچ گونه واهمه‌ای امنیت و اقتدار را به کشور ارزانی داشتند.

وی با تأکید بر اینکه امنیت منطقه مرهون ایثارگری سرداران رشید اسلام همچون سلیمانی‌هاست، افزود: ثبات ایران اسلامی زبانزد عام و خاص شده و مطمئناً بدون رشادت شهدای والا مقام امکان دستیابی به چنین امنیتی مقدور نبود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان اردبیل تصریح کرد: سردار سلیمانی سالیان سال با مقاومت و رشادت و تدبیر خود در کنار همرزمانش مانعی در مقابل تجاوز دشمنان قسم خورده اسلام به خاک سوریه شد تا با مقاومت تمام عیار و جانانه خود مانع از نفوذ دشمن در جبهه‌های مقاومت شوند.

نوری ادامه داد: شهید سلیمانی با وجود برخورداری از بالاترین نشان و درجه نظامی اما همچنان تشنه خدمت و شهادت بود و سرانجام به آرزوی بزرگ خود یعنی شهادت دست یافت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان اردبیل با بیان اینکه راه شهدای والا مقام انقلاب و جبهه‌های حق علیه باطل همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: ملت با بصیرت ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های حساس ثابت کردند که حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب خواهند بود.

کد خبر 4820478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha