۲۷ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۴۱

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت اعلام کرد

بازدید از ۸۴ واحد صنفی فعال

بازدید از ۸۴ واحد صنفی فعال

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از اجرای طرح نظارت بر صنوف در محدوده خیابان حضرت ولیعصر(عج) و خیابان جمهوری خبر داد و گفت: در این طرح از ۸۴ واحد صنفی بازدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق قره باقری گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ صبح روز گذشته بیست و چهارم دی ماه در راستای اجرای طرح نظارت بر صنوف، از ۸۴و احد صنفی فعال در محدوده خیابان ولیعصر (عج) و خیابان جمهوری بازدید کردند.

وی در ادامه افزود: در این طرح به تعداد ۲۵ نفر از مدیران واحدهای صنفی در خصوص رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی و عدم رفتارهای هنجار شکن، تذکر و آموزش‌های لازم ارائه شد.

قره باقری با اشاره به نتایج این طرح، خاطرنشان کرد: در این طرح ۲۸ واحد صنفی متخلف که فاقد پروانه کسب بوده برابر ماده ۲۷ قانون نظام صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات، برگ اخطاریه پلمب شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان تصریح کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 4827576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha