۲۹ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۴۵

در جلسه شورای شهر تهران صورت گرفت

تصویب کلیات طرح حمایت از مشاغل خانگی افراد در معرض آسیب

تصویب کلیات طرح حمایت از مشاغل خانگی افراد در معرض آسیب

بررسی طرح استفاده از ظرفیت‌های همکاری و مشارکت‌های شهرداری تهران در حمایت از مشاغل خانگی افراد در معرض آسیب در دستور کار یکصد و نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در ابتدای بررسی این دستور زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمیسیون در بحث‌های متعددی که با حضور افراد ذی مدخل و طراحان انجام شد، تعاریف مورد نظر را در طرح ارائه کرد و در حوزه حمایت از افراد آسیب‌پذیر بحث و تبادل نظر شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: ما درباره اهداف طرح بازنگری کردیم و شهرداری تهران موظف است تا حد ممکن نسبت به ارتقای وضعیت افراد در معرض آسیب کمک‌رسانی و حمایت کند.

صدر اعظم نوری با تأکید بر اینکه جنس این اقدام از جنس خدمات شهری است، گفت: معاونت خدمات شهری و اجتماعی و فرهنگی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، مدیر کل کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل سازمان خدمات و رفاه شهرداری تهران اعضای کمیته‌ای هستند که در آن موضوع حمایت از مشاغل خانگی به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود.

او تصریح کرد: سه تبصره در این طرح ارائه شده و وظایف به این کمیته نیز تبیین شده است.

پس از اظهار نظر اعضای شورای شهر تهران کلیات طرح استفاده از ظرفیت‌های همکاری و مشارکت‌های شهرداری تهران در حمایت از مشاغل خانگی افراد در معرض آسیب در صحن شورای شهر تهران به رأی گذاشته شد و اعضای این شورا با ۸ رأی موافق کلیات آن را تصویب رساندند.

کد خبر 4829751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha