۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸

نماینده جنبش مقاومت اسلامی نیجریه:

شهادت سلیمانی قلوب ملت‌های آزادی‌خواه جهان را به هم نزدیک کرد

شهادت سلیمانی قلوب ملت‌های آزادی‌خواه جهان را به هم نزدیک کرد

نماینده جنبش مقاومت اسلامی نیجریه گفت: شهادت قاسم سلیمانی موجب اتحاد میان امت اسلام شد و موجب شد قلب‌های همه ملت‌های آزادیخواه جهان به هم نزدیک شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خانم «جومای احمد کاروفی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی نیجریه در دومین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با محوریت تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت که صبح امروز (سه‌شنبه) در مجموعه لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد اظهار داشت: من یک بار توفیق دیدار با سردار سلیمانی را در بیمارستان داشتم، در آن روزگاری که دولت و ملت ما، ما را به عنوان تروریسم خطاب می‌دادند ما متوجه شدیم که خانواده ما در ایران و ملت‌های اسلامی هستند.

وی افزود: تروریسم دولتی آمریکا در تمام ملت‌ها شواهدی دارد و امروز ابلیس مصرانه به کار خودش ادامه می دهد و آمریکا نماد آن است و در مقابل آن نور حق و نماد حق جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده جنبش اسلامی نیجریه گفت: امروز مردم جهان با توجه به انتخابی که می‌کنند نیز پیروان حق یا پیروان باطل هستند، سردار سلیمانی و همراهانش نماد جبهه حق بودند که هر جا فریاد مظلومی شنیده می‌شد از مسلمان و غیر مسلمان مانند ایزدی‌ها و مسیحی‌ها به یاری آنها می‌شتافتند.

وی ادامه داد: امروز هر فردی که آزاد است باید آماده فداکاری باشد. ما باید برای اسلام آماده اهدای جان مان باشیم و بدانیم که خدا شرایط را طوری فراهم می‌کند که سرنوشتی همچون قاسم سلیمانی و همرزمانشان نصیب مان می‌شود.

کاروفی با اشاره به شرایط کنونی شیخ زکزاکی خاطر نشان کرد: علت جنایاتی که در کشور ما رخ داده، ارتباط نزدیک دولت نیجریه با آمریکا و رژیم صهیونیستی است. آنها دریافتند که تنها کسی که می‌تواند اسلام ناب را در کشور ما بر پا کند شیخ زکزاکی است به همین دلیل نقشه آسیب به ایشان و پیروانش را کشیدند.

وی افزود: شهادت قاسم سلیمانی موجب اتحاد میان امت اسلام شد. زمانی که ایشان زنده بودند با نوع فعالیت‌شان و شخصیت خوبی که داشتند موجب شدند مسلمانان خاورمیانه و کشورهای عربی یکدل و متحد شوند اما شهادت ایشان موجب شد قلب‌های همه ملت‌های آزادیخواه جهان به هم نزدیک شود.

کد خبر 4831354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha