۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲

رییس پلیس راه شرق استان تهران خبر داد؛

لغزندگی در محور هراز / داشتن زنجیر چرخ الزامی است

لغزندگی در محور هراز / داشتن زنجیر چرخ الزامی است

دماوند- رییس پلیس راه شرق استان تهران از بارش برف و لغزندگی جاده در محور هراز خبر داد و گفت: داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است.

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بارش برف از نیمه‌های شب گذشته در محورهای کوهستانی شرق استان تهران اظهار داشت: در محورهای کوهستانی کشور به خصوص هراز، مازندران، البرز، قزوین، همدان، چهارمحال و بختیاری و فارس و لرستان بارش برف آغاز شده است.

محبی افزود: محور هراز با توجه به اینکه در شب گذشته چندین بار با تلاش همکاران راهداری برف روبی و نمک پاشی شده است، اما تردد برون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه هم اکنون سطح محورهای مواصلاتی بسیار لغزنده است گفت: هم اکنون شرایط مناسبی برای سفر نیست و توصیه می‌کنیم به همه هموطنان برای سفر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و همچنین قبل از سفر از سلامت فنی به ویژه بخاری، مخزن آب پاش و برف پاک کن اطمینان حاصل کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران عنوان داشت: از همه رانندگان و مسافرینی که قصد تردد از این محورها را دارند می‌خواهیم حرکت با سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار داده و به توصیه همکاران در طول مسیر به خوبی توجه داشته باشند و یک بار زنجیر چرخ را به صورت آزمایشی ببندند تا در طول مسیر دچار راهبندان برای خود و دیگران نشوند.

کد خبر 4833182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha