۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۰۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

مرکز تحقیقات سرطان و سوانح سمنان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مرکز تحقیقات سرطان و سوانح سمنان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه مرکز تحقیقات سرطان و سوانح سمنان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: علی‌رغم شرایط اقتصادی این طرح با سرعت در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی بعدازظهر شنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه از مرکز آموزشی درمانی علوم پزشکی و بیمارستان کوثر سمنان بابیان اینکه مرکز تحقیقات سرطان و سوانح سوختگی سمنان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی، این طرح هم‌اکنون پیشرفت خوبی دارد و اتمام آن در زمره برنامه‌هایی است که پیگیری می‌شود.

وی بابیان اینکه طرح‌های عمرانی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان طی سنوات گذشته با پیشرفت خوبی مواجه هستند، افزود: بخش دیالیز، وی آی پی، بخش روان از جمله طرح‌هایی است که طی دو سال گذشته به اتمام و به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه علاوه بر مرکز تحقیقات سرطان و سوانح و سوختگی سمنان مرکز اورژانس این بیمارستان نیز در دست پیگیری است، ابراز داشت: هم‌اکنون این طرح‌ها در مرحله نازک‌کاری است و علاوه بر آن بخش رادیوتراپی نیز در مرحله بتن‌ریزی قرار دارد.

دانایی بابیان اینکه بیمارستان کوثر سمنان با افزایش مراجعه‌کنندگان روبرو بوده است، در ادامه تصریح کرد: این در حالی است که میزان مراجعه‌کنندگان بیمارستان دولتی ۲۰ درصد کاهش داشته است و این استقبال سمنانی‌ها از اعتماد بالای آن‌ها به این بیمارستان حکایت دارد.

وی بابیان اینکه اکثر خطاهای پزشکی در بازه زمانی ۲.۵ تا شش صبح و زمان ویزیت پزشک اتفاق می‌افتد، افزود: با توجه به این موضوع می‌بایست دقت و رسیدگی به بالاترین خود برسد تا این خطاها کاهش یابد.

کد خبر 4834832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha