۵ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۵۶

در گفتگو با مهر مطرح شد

آغاز پذیرش پزشکان متقاضی حضور در کاروان های حج ۹۹

آغاز پذیرش پزشکان متقاضی حضور در کاروان های حج ۹۹

سرپرست معاونت حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، از اعلام فراخوان برای پذیرش و انتخاب پزشکان متقاضی حضور در کاروان های حج ۹۹ خبر داد.

محمودرضا فقیهی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اجرای طرح پذیرش پزشکان متقاضی برای حضور در کاروان‌های حج ۹۹ گفت: با توجه به اینکه سازمان پزشکی حج و زیارت مسئولیت ارائه خدمات سلامت و درمانی در حج را بر عهده دارد، طرح پذیرش پزشکان حاضر در کاروان‌ها را آغاز کرده‌ایم.

سرپرست معاونت حج مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر افزود: به همین منظور برای پذیرش پزشکان متقاضی همکاری با مرکز پزشکی و حضور در حج ۹۹ فراخوان داده‌ایم و مصاحبه‌های حضوری و لازم در سراسر کشور در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تاکنون پذیرش و تعیین پزشکان در ۱۶ استان انجام شده است، اظهار داشت: روند مصاحبه و پذیرش پزشکان در استان‌های تهران، البرز، سمنان، زنجان و قزوین انجام شده و تا پایان اسفند ماه برای تمام استان‌های کشور نهایی خواهد شد.

سرپرست معاونت حج مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اظهار داشت: انتخاب این پزشکان بر اساس سنجش علمی، سابقه و تجربه حضور در مراسم حج است.

فقیهی درباره تعداد پزشکان کاروان‌ها نیز بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد کاروان‌ها هنوز از سوی حج و زیارت مشخص نشده، تعداد پزشکان نیز مشخص نیست. پس از اعلام تعداد کاروان‌ها از سوی سازمان حج، ۱.۵ برابر ظرفیت نیز پزشک اعزام خواهد شد.

وی با اشاره بر تخصص پزشکان انتخابی نیز خاطرنشان کرد: امسال رویکرد اصلی ما انتخاب پزشکان عمومی، پزشکان و متخصصین اورژانس، متخصصین داخلی و دستیاران تخصصی است.

کد خبر 4861001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha