۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۵۸

جواد نکونام:

باید با گل‌های بیشتری پیروز می شدیم

باید با گل‌های بیشتری پیروز می شدیم

اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه باید با گل‌های بیشتری مقابل شاهین بوشهر پیروز می شدیم، گفت: دروازه‌بان شاهین باعث شد که ما یک بر صفر برنده شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام عصر امروز در نشست خبری پس از برتری تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه هیچ موقعیتی به حریف ندادیم، اظهار کرد: توانستیم بازی را کنترل کنیم و ضربه بزنیم و می‌توانستیم راحت‌تر ببریم و نبود هواداران کار ما را دشوارتر کرد.

وی با تمجید از عملکرد داوران عنوان کرد: همرنگ تاکنون قضاوتی برای ما نداشت ولی واقعاً امروز عالی قضاوت کرد و بازی را خوب کنترل کرد و با توجه به بارندگی دو روز اخیر بازی درگیرانه‌ای بود ولی کوبل داوری واقعاً عالی بودند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیا گفت: چیزی که مهم است اینکه تیمم تمرکز داشته باشد و تلاشمان را برای موفقیت انجام دهیم تا در آینده غصه نخوریم که کم‌کاری کرده باشیم.

نکونام در مورد مصدومیت شهاب گردان نیز در پایان گفت: گردان یک فصل فوق‌العاده داشت و باید ببینم مصدومیتش چگونه می‌شود و مرادیان هم که امروز جایگزین او شد خوب کار کرد با اینکه اولین بازی‌اش در لیگ برتر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فولاد خوزستان عصر امروز با یک گل تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد.

کد خبر 4864884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha