۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

آغاز توزیع میوه ایام نوروز با قیمت مصوب دولتی در لرستان

آغاز توزیع میوه ایام نوروز با قیمت مصوب دولتی در لرستان

خرم‌آباد- معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از آغاز توزیع میوه ایام نوروز با قیمت مصوب دولتی در سطح استان از امروز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دالوند امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: ۷۵۰ تن سیب و پرتقال با قیمت مصوب دولتی برای ایام پایانی سال در سطح استان لرستان توزیع می‌شود.

وی، بیان کرد: حدود ۵۰۰ تن پرتقال و ۲۵۰ تن سیب با توجه به نیاز استان از یک ماه پیش ذخیره سازی شده و از امروز شاهد توزیع آنها در سطح استان و در میان مراکز عرضه مستقیم شامل اتحادیه‌ها، عاملین سازمان میادین میوه و تره بار، تعاونی‌های روستایی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خواهیم بود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، ادامه داد: در مجموع ۷۵۰ تن سیب و پرتقال بین میادین شهرستان‌های استان توزیع شده و با قیمت مصوب سیب ۶ هزار و ۲۰۰ و پرتقال ۵ هزار و ۲۰۰ به فروش می‌رسد، در سطح شهر خرم آباد ۷۲ مرکز تعیین شده و اصناف معتبر این محصولات را توزیع خواهند شد.

دالوند، افزود: تمامی متصدیان واحدهای عرضه کننده موظف به نصب قیمت در معرض دید مشتریان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین وضعیت تأمین کالاهای اساسی در سطح استان، افزود: ۸۴۰ تن برنج بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شده و طی دو روز آینده ۳۷۰ تن دیگر نیز بین آنها توزیع می‌شود و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه نداریم.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، بیان کرد: همچنین ۲۸۰ تن گوشت مرغ و ۲۸۰ تن گوشت منجمد نیز ذخیره سازی شده و در صورت نیاز توزیع خواهند شد و در مجموع از نظر اقلام اساسی مردم هیچ کمبودی نداریم.

کد خبر 4881774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha