۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۱۰

رئیس اداره ابفای روستایی شهرستان خوشاب خبرداد:

قطعی آب شرب بخش مرکزی خوشاب

قطعی آب شرب بخش مرکزی خوشاب

سبزوار ـ رئیس اداره ابفای روستایی شهرستان خوشاب تمام روستاهای بلوک تکاب شهرستان خوشاب در حال حاضر به دلیلی شکستگی لوله آب قطع هستند که سعی می شود تا بعد از ظهر امروز حل شود.

جعفر اسماعیلیان، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مشکل قطعی آب برخی از روستاهای شهرستان خوشاب در اولین روز سال ۹۹ گفت: در منطقه بلوک تکاب به علت شکستگی لوله آب قبل از محل پمپاژ آب در نزدیکی روستای فوجی و طولانی بودن مسیر به طول حدود ۵ کیلومتر، آب تمام روستاهای بلوک تکاب قطع است و پیگیر هستیم تا این مشکل هر چه سریع‌تر تا بعدازظهر امروز حل شود.

وی با تاکید بر اینکه قبل از قطعی آب به تمام شوراهای اسلامی روستاهای بلوک تکاب مانند فوجی، روکی و طالبی و غیره روز گذشته اطلاع رسانی شده تا به مردم اطلاع بدهند آب ذخیره بردارند، افزود: در روستاهای حجت آباد و عبدالله آباد مشکل دیگری وجود داشت که تا ظهر امروز مشکل آب این روستاها حل شده و از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

همچنین سعید روزی مدیر روابط عمومی آبفای استان خراسان رضوی در پاسخ به پیگیری خبرنگار مهر گفت: آب روستاهای حجت آباد و عبدالله آباد از دیشب به علت خرابی کنترل سطح مخزن قطع شده که از صبح امروز تعمیرات انجام و در حال حاضر مخزن روستا در حال آب گیری است.

کد خبر 4883483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha