۱۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۳۷

ارشد نظامی آجا در گلستان:

عملیات روانی در بین خانواده ها از ترفندهای دشمنان است

عملیات روانی در بین خانواده ها از ترفندهای دشمنان است

گرگان- ارشد نظامی آجا در استان گلستان گفت: بحران آفرینی و درگیری ذهن و به وجود آوردن عملیات روانی برای خانه ها و تبدیل اطلاعات سفید به سیاه از ترفندهای دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم ستاد محمدعلی سعیدعسگری ظهر سه شنبه در جلسه شورای فضای مجازی یگان های نزاجا در استان گلستان با تبریک نیمه شعبان، اظهارکرد: رسانه مهم ترین، تاثیرگذارترین و پرطرفدارترین الگو و هدایت گر در قرن حاضر بوده به طوری که دارنده آن قدرت نفوذ و اثرگذاری بر طرف مقابل برای ساختن دنیایی در راستای اهداف و تبلیغ خود می دهد.

وی افزود: دارنده قدرت رسانه به صورت فرهنگ غالب درآمده و در موقعیت الگویی و هدایت دیگران قرار می گیرد.

ارشد نظامی آجا در استان گلستان با تاکید بر تولید محتوی برجسته و تاثیرگذار، خاطرنشان کرد: داشتن سواد رسانه نیاز همه کارکنان و خانواده هاست و با توجه به شرایط پیش آمده در کشور تمام خانواده ها باید اصول و تکنیک استفاده از فضای مجازی را بدانند و در مدیریت فرزندان نقش مهمی داشته باشند.

سعید عسگری ادامه داد: با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بهترین استفاده ممکن توسط خانواده صورت گیرد و با مدیریت خوب آسیب های فضای مجازی را شناسایی و راهکارهای مناسب برای عدم درگیری فرزندان با آن را اندیشه کنند.

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی تصریح کرد: از ترفندهای دشمنان بحران آفرینی و درگیری ذهن و به وجود آوردن عملیات روانی برای خانواده است که با تکرار و اصرار به متقاعدسازی جامعه در باورهای نادرست، تحریف در اطلاعات و تبدیل اطلاعات سفید به سیاه و فریفتن افکار عمومی انجام می شد.

وی بیان کرد: همه این اقدامات در سایه بهره گیری از قدرت رسانه و برای رسیدن به اهداف شوم خود انجام می دهند که باید با شناخت دقیق ُبرنامه ریزی جامع و مقبولو اتخاذ راهکارهای مقابله ای و اعتماد ساز ُاطمینان بخش در آرامش و آسایش افکار عمومی نقش بسزایی داشته باشید.

کد خبر 4894719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha