۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۲۷

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

«سیر تا احمق»‌درمرحله پایانی نگارش است/بیست‌سال مطالعه روی احمقها

«سیر تا احمق»‌درمرحله پایانی نگارش است/بیست‌سال مطالعه روی احمقها

مهدی جمشیدی از مراحل پایانی نگارش کتاب روانشناسی «سیر تا احمق»‌ خبر داد.

مهدی جمشیدی نویسنده و پژوهشگر در گفتگو با خبرنگار مهر، از پایان نگارش کتاب «سیر تا احمق» در حوزه روانشناسی شخصیت خبر داد و گفت: بحران کرونا باعث شد در نگارش پایانی کتاب تجدید نظر کنم.

وی افزود: در ابتدا نام «زمین در محاصره احمق ها» برای این اثر انتخاب شده بود و زمانی که نگارش آن به میانه رسید، نام «دنیای احمق ها» را انتخاب کردم که با نگارش بخش پایانی این کتاب، سرانجام نام «سیر تا احمق» برای آن نهایی شد.

جمشیدی درباره موضوع این‌کتاب گفت: نسخه ادراکی شیوه برقراری ارتباط جنسی با فرد احمق، توضیح یک‌خطی‌ای است که می‌توانم در معرفی این‌اثر از آن استفاده کنم. به‌این‌ترتیب در کتاب مورد نظر، به تعریف فرد احمق، فعل حماقت، شناخت و راه‌های نجات احمق پرداخته شده است.

نویسنده کتاب «عرشیان» درباره انگیزه نگارش این‌کتاب گفت: بیش از ۲۰ سال در شناخت فرد احمق و انجام افعال احمقانه تحقیق کرده‌ام و در این‌اثر تعاریف خاص و اختصاصی از احمق را ارائه کرده‌ام. در این کتاب به طور شاخص به «روانشناس احمق»، «دوست احمق»، «کارمند احمق» و «نویسنده احمق» توجه شده است. پس از فروکش‌کردن موج بیماری کرونا، قصد دارم با چند ناشر برای چاپ کتاب مذاکره کنم.

کد خبر 4903269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha