۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۳۳

وقت اضافه ناجی تیم شهدای رزکان البرز در لیگ دو شد

وقت اضافه ناجی تیم شهدای رزکان البرز در لیگ دو شد

کرج- جدال دو تیم شهدای رزکان البرز و شهرداری بندرعباس از سری مسابقات هفته پایانی لیگ دسته سه کشور با پیروزی تیم شهدای رزکان البرز و سقوط تیم شهرداری بندرعباس به لیگ دسته سه کشور پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم شهدای رزکان البرز و شهرداری بندرعباس از سری مسابقات هفته پایانی لیگ دسته دو کشور شامگاه دوشنبه به میزانی رزکانی ها در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج انجام شد.

دو تیم در حالی برای بقا در لیگ دسته دو به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه اول این دیدار به پایان رسید و بازیکنان با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم بازی دو تیم حالت تهاجمی‌تری به خود گرفتن و این شهرداری بندرعباس بود که با گل نخست از رزکانی ها جلو افتاد.

پس از این گل و عقب نشینی شهدای رزکان البرز حملات شاگردان محسن کریمی به تیم شهرداری بندرعباس بیشتر شد و اولین گل توسط علی عظیمی به ثمر نشست.

پس از اعلام ۱۱ دقیقه وقت تلف شده توسط داور این دیدار، سرانجام بهنام عسگر خانی روی ارسال آبتین محمد علی ضربه پیروزی بخش رزکانی ها را به درون دروازه تیم شهرداری بندر عباس وارد کرد و ناجی این تیم برای بقا در لیگ دسته دو فوتبال کشور شد.

بر همین اساس تیم شهدای رزکان البرز با این پیروزی در لیگ دسته دو ماندنی و تیم شهرداری بندرعباس به لیگ دسته سه کشور سقوط کرد.

کد خبر 6106644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha