۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۴۸

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل تاکید کرد:

لزوم وحدت رویه نهادهای فرهنگی و اجتماعی برای توسعه فرهنگی

لزوم وحدت رویه نهادهای فرهنگی و اجتماعی برای توسعه فرهنگی

اردبیل- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همکاری و وحدت رویه بین نهادهای فرهنگی و اجتماعی لازمه توسعه فرهنگی جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده بعد از ظهر دوشنبه در نشست مشترک با مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اردبیل در سخنانی سازمان تبلیغات اسلامی را عالی‌ترین نهاد تبلیغی و فرهنگی کشور و متولی اصلی تبلیغ دینی جامعه عنوان کرد و افزود: یقیناً پیشرفت در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی متأثر از فرهنگ دینی است و باید ابتدا فرهنگ مبتنی بر ارزش‌های دینی تقویت شود تا به تبع آن شاهد پیشرفت روزافزون در ابعاد مختلف شویم.

وی تبلیغ اسلام ناب توصیه مقام معظم رهبری را از اولویت مهم فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: اسلام ناب همان اسلام انقلابی است که باید با رویکرد کلان‌نگر و توجه به تمام ابعاد جامعه همراه باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، بر ضرورت داشتن نگاه واحد بین نهادهای فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: حرکت در مسیر اجرای فعالیت‌های فرهنگی بدون شناخت از مسائل و نیازهای جامعه و عدم توجه به زیست بوم منطقه، نتیجه‌ای جز صرف انرژی بیهوده و کیفیت پایین عملکرد نخواهد داشت، لذا بایستی تمامی نهادهای فرهنگی و اجتماعی با وحدت رویه و تجمیع آرا و دیدگاه‌ها به اجرای فعالیت‌های فرهنگی مؤثر در جامعه پردازند تا خروجی کار با موفقیت همراه باشد.

حجت الاسلام جعفرزاده با تاکید بر توجه به چارچوب اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی در کلام امامین انقلاب، خاطر نشان کرد: در کلام حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نقشه راه انقلاب به وضوح بیان شده و ما همگان بایستی با آرمان‌های انقلاب و انقلابی‌گری پیش رویم چنانکه حرکت جهادی در این مسیر امنیت و اقتدار را به همراه دارد.

در این نشست، افتخاری مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل به ارائه عناوین فعالیت‌های این ستاد در طرح بنیاد برکت اشاره کرد و افزود: ساخت مساجد و مدارس در مناطق محروم و کم برخوردار از برنامه‌های شاخص این ستاد بوده که از استقبال بالایی برخوردار است.

افتخاری افزود: در این خصوص همکاری با اداره کل تبلیغات اسلامی استان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی از برنامه‌های مهم این ستاد در سال ۹۹ بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 4939558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha