۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان:

استنکاف از مصوبات ستاد احیاء امر به معروف جرم است

استنکاف از مصوبات ستاد احیاء امر به معروف جرم است

کاشان - دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: مصوبات این ستاد در حکم قانون و استنکاف از آن جرم است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام احمد عبداللهی نژاد شامگاه دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اظهار داشت: قانون وظایف ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر را به خوبی تبیین کرده است.

وی با اشاره به اینکه قانون اعضای ستاد را مشخص کرده است، ابراز داشت: اعضای ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر باید خود شخصاً در جلسات حضور داشته باشند.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اینکه مصوبات این ستاد در حکم قانون است، تصریح کرد: هرگونه استنکاف از مصوبات توسط هر شخص یا گروهی جرم تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مکلف است نسبت به ارتکاب منکر گزارش تهیه کند، خاطرنشان کرد: این ستاد باید این گزارش‌ها را به مراجع ذی ربط اطلاع و تا حصول نتیجه کامل موارد را پیگیری کند.

حجت الاسلام عبداللهی نژاد با اشاره به اینکه در ستاد استانی موضوعات مهم احصا و در هیئتی بررسی می‌شود، بیان داشت: بعد از طرح موضوع دستگاه‌های مربوطه نسبت به آن مشکل تصمیم گیری می‌کنند.

کد خبر 4939824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha