۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۴۷

نوبخت:

برنامه اصلاح ساختار بودجه شنبه به مجلس ارسال می‌شود

برنامه اصلاح ساختار بودجه شنبه به مجلس ارسال می‌شود

رییس سازمان برنامه و بودجه برنامه اصلاح ساختار بودجه را یک جراحی بزرگ نظام اقتصادی و اداری عنوان کرد و گفت: روز شنبه این برنامه را به مجلس ارسال می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد باقر نوبخت» در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: برنامه اصلاح ساختار بودجه با رویکرد قطع وابستگی به نفت که با همکاری صاحب نظران در سازمان برنامه و بودجه کشور تهیه و پارسال به شورای عالی هماهنگی اقتصادی ارسال شد. برنامه مزبور به منزله جراحی بزرگ نظام اقتصادی و اداری است که نیاز به اجماع دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان ساخت: پیرو اعلام در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، شنبه (۱۷ خرداد) این برنامه را برای بررسی به مجلس ارسال خواهم کرد.

 

کد خبر 4941135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
      0 0
      کاهش کسری بودجه به یاری کوچک سازی دولت، حذف ساختار بروکراتیک و جایگزینی دولت الکترونیک، به روز کردن ساختار و قوانین مالیاتی، کاهش شدید واردات و به تبع آن کاهش نرخ ارز و صرفه جویی در هزینه ها راه‌گشاست
    • علی IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
      0 0
      کاهش نرخ تورم و مصونیت در مقابل تحریم های ظالمانه تنها از طریق رفع کسری بودجه و تعادل در بازار ارز و کاهش واردات به ارمغان خواهد آمد، واقع گرایی اقتصادی در شرایط فعلی راهبردی کارآمد خواهد بود.
    • ایرانی ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
      0 0
      آقای نوبخت اینکه پیکره اقتصاد ما مریض است درست است وصد البته در این هفت سال که تحت پرستاری شما بوده به حال احتضار هم افتاده! هیچ عاقلی جراحی به این اهمیت را به شما نمی سپارد-ما را به خیر تو امید نیست.