۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

گشت ویژه نظارت بر خرید گندم در استان قزوین راه اندازی شد

گشت ویژه نظارت بر خرید گندم در استان قزوین راه اندازی شد

قزوین- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: گشت‌های ویژه نظارت بر خرید گندم در سازمان جهاد کشاورزی استان راه اندازی شد.

مجید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این طرح در راستای صیانت از عملیات برداشت و خرید تضمینی گندم اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: هم اکنون ۴۰ تیم متشکل از کشت‌های سیار در مراکز جهاد کشاورزی بخش‌ها و دهستان‌ها، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، معاونت و مدیریت‌های این سازمان بر روند خرید گندم نظارت دارند.

وی بیان کرد: برداشت گندم از مزارع کشاورزی استان از ۲۵ خرداد ماه سال جاری از مزارع کشاورزی استان آغاز شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: در سال زراعی جاری ۱۵۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم آبی و دیم رفته که پیش بینی می‌شود؛ از این میزان سطح زیر کشت ۳۵۰ هزار تن گندم برداشت شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت: برنامه خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال جاری ۲۲۰ هزار تن است.

اسماعیلی افزود: در حال حاضر ۲۱ مرکز خرید گندم در سطح استان برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان فعال هستند.

وی از کشاورزان استان خواست: پس از برداشت گندم در اسرع وقت نسبت به تحویل گندم تولیدی مازاد بر مصرف خود به مراکز خرید تضمینی این محصول در سطح استان اقدام کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: خروج گندم از تمام مبادی استان ممنوع می‌باشد و کشاورزان در صورت مشاهده می‌توانند مراتب را به سازمان جهاد کشاورزی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و نیروی انتظامی گزارش دهند.

کد خبر 4952139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha