۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۵

رئیس حوزه هنری کردستان:

دونمایش حوزه هنری کردستان به جشنواره تئاتر مان راه پیدا کردند

دونمایش حوزه هنری کردستان به جشنواره تئاتر مان راه پیدا کردند

سنندج - رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از راهیابی دو نمایش حوزه این استان، به بخش نهایی جشنواره تئاتر مان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان، امین مرادی اظهار کرد: فراخوان شرکت در جشنواره تئاترمان به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور در فروردین ماه سال جاری منتشر شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و فراگیری آن، حوزه هنری در کنار سایر فعالیت های خود، فراخوان حضور در جشنواره تئاتر آپارتمانی (تئاتر مان) را منتشر کرد و خوشبختانه بر اساس اعلام دبیرخانه برگزاری این جشنواره با استقبال خوبی از سوی جامعه هنری در سراسر کشور مواجه شده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب استان کردستان گفت: بعد از انتشار فراخوان و اطلاع رسانی صورت گرفته در میان فعالان عرصه تئاتر استان کردستان، استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

وی با اشاره به ارزیابی های صورت گرفته از سوی اعضای هیات انتخاب جشنواره تئاتر مان، افزود: خوشبختانه در میان ۴۴ اثر انتخابی از سوی دبیرخانه جشنواره، دو اثر ارسالی حوزه هنری استان کردستان وجود دارد.

مرادی عنوان کرد: نمایش «همسرم گفت من خیلی زشت می خندم» به نویسندگی شهرام میرزایی و کارگردانی حسن ترقی از جمله نمایش های پذیرفته شده در این جشنواره کشوری است.

وی گفت: همچنین علاوه بر این اثر نمایش نرجس به نویسندگی و کارگردانی بهاره لطافتیان دیگر نمایش حوزه هنری کردستان است که به مرحله بعدی این دوره از جشنواره راه پیدا کرده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان عنوان کرد: بر اساس اعلام مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، آثار پذیرفته شده فرصت دارن تا ۱۵ مرداد ماه فیلم نمایش های انتخاب شده را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

لازم به ذکر است که هفته قبل نیز نمایش اتوبان سکوت تولید حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به جشنواره بزرگ سرو راه پیدا کرده بود و هم اکنون در بخش نهایی این جشنواره در انتظار اعلام رای هیات داوران است.

کد خبر 4956513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha