۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷

معاون صمت بوشهر:

۶۷۱ مورد پرونده تخلف اقتصادی در استان بوشهر به تعزیرات ارسال شد

۶۷۱ مورد پرونده تخلف اقتصادی در استان بوشهر به تعزیرات ارسال شد

بوشهر - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۶۷۱ مورد پرونده تخلف اقتصادی در استان بوشهر به تعزیرات ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جمالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازرسی و نظارت بر بازار بوشهر را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا گشت‌های متعددی اجرا می‌شود.

وی از انجام ۷۳۲ فقره گشت مشترک بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی در استان بوشهر طی سه ماه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز در این گشت‌ها حضور داشته‌اند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی سه ماه نخست امسال ۶۷۱ مورد پرونده تخلف اقتصادی در استان بوشهر به تعزیرات ارسال شد.

وی ارزش این پرونده‌ها را ۸.۳ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: گشت‌های بازرسی در استان بوشهر نسبت به سال قبل حدود ۱۷ درصد افزایش یافته و پرونده‌های تشکیل شده نیز افزایش ۹۱ درصدی دارد.

جمالی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در مقابله با گران‌فروشی و دیگر تخلفات صنفی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و انتظار می‌رود مردم با مشاهده هرگونه تخلف آن را گزارش کنند.

کد خبر 4966349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha