۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۲۹

معاون تبلیغات اسلامی کشور:

پدیده اقتصاد و فرهنگ در کشور ناشناخته مانده است

پدیده اقتصاد و فرهنگ در کشور ناشناخته مانده است

کرمان - معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی با انتقاد از ناشناخته ماندن پدیده اقتصاد و فرهنگ گفت: باید در این زمینه برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر پنجشنبه در دیدار با محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کرمان دارای ظرفیت‌های عظیمی در حوزه‌های مختلف است و از آن به عنوان استان نخبگان نام برده می‌شود، افزود: علیرغم وجود این ظرفیت‌ها در استان اما متأسفانه کرمان در زمینه زیرساخت‌ها از جمله زیرساخت‌های فرهنگی مرتبط با حوزه دین ضعیف عمل کرده است.

وی افزود: کمیسیون اقتصادی می‌تواند میان اقتصاد و فرهنگ ارتباط برقرار کرده و در این زمینه نقش آفرینی کند.

حجت الاسلام حریزاوی بیان داشت: متأسفانه در خصوص پدیده اقتصاد و فرهنگ به صورت عملیاتی فعالیت قابل توجهی انجام نشده است و همچنان در واقع پدیده اقتصاد و فرهنگ در کشور ناشناخته مانده است لذا باید در این زمینه برنامه‌ریزی جدی و عملیاتی انجام شود.

کد خبر 4975791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
      0 0
      اصلاح رفتارهای اقتصادی و اصلاح الگوی مصرف، صرفه جویی ارزی، کارآفرینی، صرفه جویی در مصرف سوخت، آبادانی و حفاظت از محیط زیست و منابع آب. حفاظت از ثروت های عمومی و... باید از طریق مردم انجام شود.
    • علی IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
      0 0
      به مردم آموزش بدهن تا چه کار کنن تا رفتارهای اقتصادیشان و سبک زندگی شان به رشد و توسعه کشور و بی اثر کردن تحریم ها و مبارزه با گرانی ها کمک کند. به مردم آگاهی بدهیم چگونه کمک کنند مشکلات اقتصادی حل بشه