۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۶

فرمانده انتظامی دامغان:

جوان قاتل در دامغان دستگیر شد/ قتل در ۱۷ سالگی

جوان قاتل در دامغان دستگیر شد/ قتل در ۱۷ سالگی

دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری قاتل ۱۷ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: این جوان شامگاه گذشته در نزاعی خونین موجب قتل فرد دیگری شد که در کمتر از پنج ساعت به چنگ قانون افتاد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا علوی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان از دستگیری عامل قتل و نزاع خونین شامگاه گذشته در پارک ملت دامغان خبر داد و ابراز کرد: این قاتل ۱۷ ساله کمتر از پنج ساعت پس از ارتکاب جرم بازداشت شد.

وی درباره نزاع خونین پارک ملت دامغان بیان کرد: پس از تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام و با پیکر آغشته به خون دو مرد مواجه شدند که بلافاصله انتقال این دو مرد به بیمارستان انجام شد.

فرمانده انتظامی دامغان با بیان اینکه یکی از مضروبان نوجوانی ۱۵ ساله بود که پس از رسیدن به بیمارستان دار فانی را وداع گفت، افزود: مصدوم دیگر که یک جوان است در بیمارستان حضور داشته و اصلاً حال مساعدی ندارد.

علوی با بیان اینکه بلافاصله مأموران آگاهی دامغان برای دستگیری ضارب اقدامات پلیسی و اطلاعاتی را انجام دادند، تاکید کرد: پس از بررسی سرنخ‌ها مأموران آگاهی متوجه حضور مجموعاً پنج نفر در صحنه جنایت شدند که همه این افراد هم غیر بومی و اهالی شرق کشور هستند.

وی با بیان اینکه بررسی و تحقیقات برای دستگیری ضارب ادامه یافت، تاکید داشت: عامل اصلی جنایت پس از دستگیری و در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و در سخنان خود اختلافات شخصی را عامل قتل عنوان کرده است.

کد خبر 4979813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha