۵ مرداد ۱۳۹۹، ۷:۵۶

با اشاره به اوضاع بد اقتصادی؛

نماینده کنگره نسبت به بی خانمان شدن خانوارهای آمریکایی هشدار داد

نماینده کنگره نسبت به بی خانمان شدن خانوارهای آمریکایی هشدار داد

یک نماینده کنگره آمریکا با اشاره به اوضاع اقتصادی ناگوار در این کشور، نسبت به بی خانمان شدن خانواده‌ها به علت ناتوانی در پرداخت اجاره بها هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ام اس ان بی سی؛ «الهان عمر»، نماینده کنگره آمریکا از ایالت مینه سوتا در گفتگویی با اشاره به بحران اقتصادی و بی توجهی مقامات و نمایندگان کنگره نسبت به وضعیت شهروندان آمریکایی گفت: به نظر می‌رسد آن‌ها واقعاً نسبت به شرایط تلخ بسیاری از مردمی که نمایندگی آن‌ها را برعهده دارند، بی توجه هستند. در مینه سوتا و در منطقه‌ای که من نمایندگی آن را برعهده دارم، تقریباً ۵۰ درصد از مستأجران کسانی که هستند درآمدشان به زور هزینه ماهانه را تأمین می‌کند.

عمر در ادامه گفت: من خودم مستأجر هستم و درآمدم هزینه جاری ماهانه می‌شود. تلاش برای یافتن راهی جهت پرداخت اجاره ماه بعد مسئله واقعی برای مردم است و حتی قبل از کرونا و قبل از چالش‌های فعلی اقتصادی وجود داشته است.

عضو مجلس نمایندگان آمریکا به عدم پس انداز و سرمایه لازم برای شهروندان آمریکایی اشاره کرد و هشدار داد: ما واقعاً به سمت بی خانمان شدن بزرگ و سقوط سیستم مسکن حرکت می‌کنیم.

نماینده دموکرات کنگره آمریکا همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی خانوارهای آمریکایی افزود: حقیقت این است اکثریت کنگره اعم از سنا و مجلس نمایندگان‏‏، میلیونر هستند و به این مسئله فکر نمی‌کنند.

«الهان عمر» در حالی این انتقادات را مطرح کرده که او همواره از منتقدان اوضاع آمریکا و سیاست‌های کاخ سفید تحت رهبری ترامپ به شمار می‌رود.

کد خبر 4983016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha