۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰:۱۲

استاندار خوزستان:

۸۵ روستای غیزانیه اهواز به آب پایدار دست پیدا می کنند

۸۵ روستای غیزانیه اهواز به آب پایدار دست پیدا می کنند

اهواز– استاندار خوزستان با اشاره به حل مشکل کم‌آبی بخش غیزانیه اهواز، گفت: در فاز اول این طرح ۳۳روستا، در فاز دوم ۵۰ روستا و در فاز سوم همه ۸۵ روستای غیزانیه به آب پایدار دست پیدا می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی عصر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز سوم آب‌رسانی به روستاهای بخش غیزانیه اهواز، اظهار کرد: خدا را شاکریم که فاز سوم طرح آب‌رسانی به غیزانیه آغاز شد و تا یک ماه و نیم آینده به سرانجام می‌رسد تا بتوانیم آب‌رسانی به مردم این بخش را نهایتاً ظرف ۴۵ روز آینده نهایی کنیم.

وی افزود: فاز دوم این خط ۲۸ کیلومتر از کتابخانه ۱۸ کیلومتر آن به اتمام رسیده است و اجرای فاز سوم آن نیز با کمک بنیاد مستضعفان و قرارگاه خاتم الانبیا از امروز آغاز به کار می‌کند.

شریعتی با اشاره به اینکه با اجرای این پروژه‌ها مشکل دیرینه آب‌رسانی به غیزانیه حل می‌شود، گفت: بعد سال‌ها مشکل کم‌آبی منطقه غیزانیه حل می‌شود.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر همه مسئولان تلاش کردند تا مشکلات مختلف غیزانیه را در زمینه روشنایی، گازرسانی، برق، بهسازی و مدارس حل کنند.

شریعتی گفت: در فاز اول این طرح ۳۳ روستا و در فاز دوم ۵۰ روستا و در فاز سوم نیز تمامی ۸۵ روستای غیزانیه به آب پایدار دست پیدا می‌کنند.

کد خبر 4983875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد باقری IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
      0 0
      با سلام خدمت استاندار خوزستان من یک از جناب آقای شریعتی وقتی یک بنده خدا که می خواهد بیاد خدمت ایشان برای مشکل یک منطقه ای بت بخشی مانند یک طرح بدهد برای مشکلات کشاورزان و روستائیان یکسال بیستد
    • محمد باقری IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
      0 0
      آقای شریعتی کسی که می خواهد بیاد برای کاری پیش شما باید یکسال بیستد تا شمار و ببیند که مشکلش اگر هم حل بشود من صدرصد این موضع را پیگری می کنم این سال جهش تولید است من پیگری می کنم صدرصد