۸ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۵۱

معاون پژوهش آموزش و پرورش کردستان:

بیش از ۲۴۱ هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کردند

بیش از ۲۴۱ هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کردند

سنندج - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: ۲۴۱ هزار و ۷۴۶ دانش آموز در دوره‌های مختلف تحصیلی برای سال تحصیلی جدید در سامانه سناد ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، طالب محمدی اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی از سامانه سناد، تا پایان روز دوشنبه ششم مرداد ماه ۹۹، نزدیک به ۸۰ درصد از دانش آموزان استان در سامانه سناد ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس این گزارش در دوره ابتدایی ۱۵۳ هزار و ۲۸۸ دانش آموز واجد شرایط، در دوره اول متوسطه ۵۸ هزار و ۸۱۳ نفر و در دوره متوسطه دوم ۲۸ هزار و ۵۹۶ نفر ثبت نام کرده‌اند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: همچنین تعداد ۸۲۷ نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه و ۲۲۲ نفر از نوآموزان پیش دبستانی ثبت نام شده‌اند.

محمدی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از خرداد ماه آغاز شده و دانش آموزان باید برابر مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، یادآور شد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۳۰۰ هزار نفر در سامانه سناد ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه دوم (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) با توجه به انجام فرآیند هدایت تحصیلی دیرتر آغاز شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی از ۱۵ شهریور ماه ۹۹، تسریع در ثبت نام دانش آموزان مورد تاکید است.

کد خبر 4985786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha