۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۳۵

با حضور معاون رئیس جمهور:

کلنگ ساخت٣۵٠٠واحد در روستای دودمان شیراز بر زمین زده شد

کلنگ ساخت٣۵٠٠واحد در روستای دودمان شیراز بر زمین زده شد

شیراز- با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس کمیته امداد کشورکلنگ عملیات اجرایی ساخت سه هزار و ۵٠٠ واحد مسکونی ویژه محرومین در فارس به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر نوبخت ظهر پنجشنبه در این آئین کلنگ زنی در روستای محروم دودمان در شیراز بیان کرد: اقدامات خوبی در کشور در راستای افزایش رفاه اجتماعی صورت گرفته است و یکی از افتخارات دولت ارائه خدمت به اقشار مختلف مردم از جمله محرومین است.

وی اضافه کرد: در کنار فعالیت‌های عمرانی که در کشور صورت می‌پذیرد دولت در تلاش است تا با خدمت رسانی به محرومین نقش ویژه ای در کاهش فاصله طبقاتی و افزایش سرمایه اجتماعی داشته باشد.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: فعالیت‌های عمرانی نظیر سد سازی و عملیات اجرایی خطوط ریلی در کشور و استان فارس در جریان است این در حالی است که از جمله افتخارات دولت خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه است.

در این آئین مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز با خاطرنشان کردن این موضوع که خیرین در کشور در حال خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه اند بیان کرد: خیرین در حال ساخت واحدهای مختلفی در کشور در راستای کاهش محرومیت آمد و در استان فارس نیز با ایجاد ٣ هزار و ۵٠٠ واحد در روستای دودمان در شیراز در تلاش هستیم که محرومیت‌های موجود در این منطقه را کاهش داده و نسبت به ایمن سازی این منطقه اقدام کنیم.

کد خبر 4986983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      3 0
      سلام.اقای نوبخت ۳سال ازاون کلنگ زنی میگذره بیا ازاون ۳۵۰۰تاخونه ای که گفتی ۱۰تاش را به مردم نشون بده