۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۲

با توجه به وضعیت قرمز اصفهان؛

مراسم دعای عرفه در مسجد امام اصفهان برگزار نمی‌شود

مراسم دعای عرفه در مسجد امام اصفهان برگزار نمی‌شود

اصفهان - با توجه به اینکه استان اصفهان از نظر میزان ابتلا به کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته است، مراسم دعای عرفه امروز در مسجد امام اصفهان برگزار نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، برخلاف اعلام‌های قبلی، با توجه به اینکه استان اصفهان از نظر میزان ابتلاء به کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته است، دعای عرفه در در مسجد امام اصفهان برگزار نمی‌شود.

قرائت دعای عرفه توسط آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان که پیش از این قرار بود در مسجد امام اصفهان برگزار شود، با توجه به شرایط خاص اصفهان، بدون حضور جمعیت از شبکه استانی اصفهان در ساعت ۱۷ به شکل زنده پخش می‌شود.

گفتنی است بنا بر اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با توجه به اینکه از ۲۴ شهرستان اصفهان، هشت شهرستان وضعیت قرمز، هفت شهرستان وضعیت نارنجی و هشت شهرستان وضعیت زرد دارد؛ در برگزاری دعای عرفه تنها در شهرستان‌هایی که وضعیت مناسب داشته باشد، برگزار خواهد شد و برگزاری دعای عرفه در این شهرستان‌ها در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای بسته با ۲۵ درصد ظرفیت، مجاز به برگزاری است.

همچنین نماز عید قربان نیز در اصفهان اقامه نخواهد شد و تنها شهرستان‌هایی که دارای وضعیت سفید هستند مجاز به برگزاری نماز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهند بود.

کد خبر 4987090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha