الوفاق بحرین:

جهان اسلام برای مروارید خاورمیانه اندوهگین است

جهان اسلام برای مروارید خاورمیانه اندوهگین است

جمعیت الوفاق بحرین در پی انفجار مهیب بندر بیروت اعلام کرد: لبنان قدرتمندتر بپا خواهد خاست، همیشه پیروز بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعیت الوفاق بحرین بزرگ ترین جریان مخالف رژیم آل خلیفه، در پی انفجار مهیب بیروت با انتشار کلیپ و بیانیه ای با ابراز همدردی با مردم لبنان از تمامی کشورها به خصوص کشورهای عربی خواست تا با همه امکانات و به هر روش ممکن با لبنان ابراز همبستگی کرده و به این کشور کمک کنند.

الوفاق در این بیانیه تاکید کرد: لبنان علی رغم همه فشار ها و خطرهایی که با آن مواجه است، یک نمونه زنده و مهم در منطقه از لحاظ کثرت گرایی، آزادی، دموکراسی، مقاومت و گستردگی طیف های مردمی از لحاظ دینی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی می باشد.

این جمعیت در بیانیه خود در روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ بیان کرد: غم و اندوه بحرین را همانند لبنان فراگرفته و همه کشورهای اسلامی و عربی همدردی و همبستگی خود را با لبنانی ها به معنای واقعی کلمه اعلام داشته و همه جهان اسلام در قبال حادثه ای که برای مروارید خاورمیانه رخ داده اندوهگین هستند.

جمعیت الوفاق همچنین برای شهدای این حادثه طلب آمرزش، برای مجروحین آرزوی بهبودی و با خانواده های مفقود شدگان ابراز همدردی کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: لبنان بار دیگر به طور قدرتمند تر بپا خواهد خاست و این چیزی است که از این کشور سراغ داریم و توقع داریم باز هم ببینیم، لبنان همواره پیروز بوده است.

شیخ» «حسین الدیهی» جانشین شیخ علی سلمان دبیرکل زندانی جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین نیز در مطلبی در صفحه توییترش ضمن طلب آمرزش برای شهدای این حادثه و آرزوی بهبودی برای مجروحین نوشت: ملت بحرین با ملت عزیز لبنان ابراز همدردی و همبستگی می کنند و پس از این حادثه غم و اندوه آنها را فراگرفته است.

کد خبر 4992055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha