۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۲۹

همزمان با جشن غدیر در بجنورد برگزار می‌شود؛

راه اندازی کاروان شادی و طبخ بیش از هزار پرس غذای گرم در بجنورد

راه اندازی کاروان شادی و طبخ بیش از هزار پرس غذای گرم در بجنورد

بجنورد- مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) منطقه ویلاشهر بجنورد از برگزاری جشن بزرگ غدیر با محوریت راه اندازی کاروان شادی و نیز طبخ غذای گرم ویژه خانواده‌های نیازمند خبر داد.

علی نامور در گفتگو با مهر اظهار داشت: هزار و صد پرس غذای گرم با هدف توزیع میان خانواده‌های نیازمند به مناسبت عید غدیر با همراهی اهالی مسجد صاحب‌الزمان (عج) در منطقه ویلا شهر طبخ می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب‌الزمان (عج) منطقه ویلا شهر بجنورد گفت: این اقدام طی روزهای پنج شنبه ۱۶ مرداد با طبخ ۲۰۰ وعده و نیز جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ مرداد هر کدام ۵۰۰ و ۴۰۰ پرس غذا در آستانه عید غدیر خم برنامه‌ریزی شده است.

علی نامور همچنین از راه‌اندازی کاروان شادی ویژه عید ولایت امام علی (ع) به همت فعالان مسجد صاحب‌الزمان (عج) به عنوان دیگر برنامه مهم در نظر گرفته نام برد.

وی در ادامه افزود: اجرای گروه سرود نوجوانان مسجدی و اعضای کانون در دو گروه «کانون ولایت» و «پیروان ولایت» و نیز مداحی و مولودی خوانی در مناطق مختلف بجنورد به صورت اجراهای خیابانی طراحی شده است.

نامور در ادامه توضیح داد: این کاروان شادی ابتدا عصر روز جمعه، ۱۷ مرداد ماه جاری در شهرک حکمت بجنورد و نیز منطقه ویلا شهر اجرا می‌شود و پس از آن عصر روز شنبه، ۱۸ مرداد مقارن با روز عید بزرگ غدیر در خیابان تختی و شهرک فرهنگیان بجنورد در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4992125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha