۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۵

در بازدید از خبرگزاری مهر؛

مردم سالاری دینی بدون رسانه محقق نمی‌شود

مردم سالاری دینی بدون رسانه محقق نمی‌شود

بجنورد- جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در امور اقشار گفت: حکومت اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی رقم نمی‌خورد جز با مدد رسانه‌ها زیرا رسانه باید مطالبات مردم را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عین الله حاتمی صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر خراسان شمالی با اشاره به انقلاب سال ۵۷ ایران اظهار کرد: امام خمینی یک مدل جدید مدیریت جامعه را ارائه داد و راه نجات بشریت را در مسیر غیر مرسوم تعریف کرد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در امور اقشار ادامه داد: حکومت اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی رقم نمی‌خورد جز با مدد رسانه‌ها زیرا رسانه باید مطالبه مردم را داشته باشد.

وی رسانه را یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: برای تحقق جمهوریت باید رسانه‌ها رشد کنند.

حاتمی تصریح کرد: بخشی از پازل دشمن به واسطه رسانه‌ها تکمیل می‌شود که در مقابل این جریان باید رسانه‌های قوی ایجاد کنیم تا واقعیت‌های درون کشور را انعکاس دهند.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در امور اقشار اندیشه سازی را یکی از وظایف رسانه دانست و گفت: باید بین رسانه‌های انقلابی پیوند و وحدت ایجاد شود تا بتوانند جریان سازی کنند.

وی افزود: البته در این راستا باید استقلال فکر وجود داشته باشد اما رسانه‌ها پیوند داشته باشند.

حاتمی در انتها گفت: مشکل خراسان شمالی سیستم مدیریتی است و نه منابع مالی بنابراین تا زمانی که مدیریت‌ها اصلاح نشود، با افزایش منابع درد مردم دوا نمی‌شود.

کد خبر 4992670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha