۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۱۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

۲۷۷۸ بازرسی ازواحدهای تولیدی و صنعتی زنجان انجام شد

۲۷۷۸ بازرسی ازواحدهای تولیدی و صنعتی زنجان انجام شد

زنجان-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان،گفت: تاکنون دو هزار و ۷۷۸ بازرسی ازواحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا یوسفی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا بازرسی از واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی در استان توسط اداره کل تعاون به خوبی انجام می‌شود، گفت: تاکنون دو هزار و ۷۷۸ بازرسی از این واحدهای در استان انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: در ۴۴۵ واحد تولیدی بالای ۱۰ نفر نیروی انسانی همیاران سلامت در استان زنجان تشکیل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، گفت: همیاران سلامت در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار گران در واحدهای تولیدی فعالیت خوبی دارند و ۶۰۰ گزارش از همیاران سلامت از این واحدها ارسال شده است.

یوسفی با بیان اینکه تمام واحدهای تولیدی و صنعتی استان برای کار گران سرویس ایاب و ذهاب دارند، ابراز کرد: ۴۲ مورد بازرسی از سرویس‌های ایام و ذهاب انجام گرفته است.

وی افزود: در ورودی تمام واحدهای تولیدی و صنعتی استان مواد ضدعفونی کننده به کار گران داده می‌شود و دستگاه حضور و غیاب به صورت چهره نگاری انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، تصریح کرد: در استان زنجان بیشترین مبتلایان به کرونا مربوط به شهرستانهای زنجان، ابهر و سلطانیه می‌باشد و شرکت‌های بزرگ بیشترین مبتلایان به کرونا را دارند.

یوسفی افزود: همیاران سلامت در سرویس‌های ایاب و ذهاب هم پروتکل‌های بهداشتی را به کارگران به خوبی بیان می‌کنند.

کد خبر 4995521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha