۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۰

فرمانده سپاه قدس گیلان:

خبرنگاران باید پرچمدار اجرای عدالت در جامعه باشند

خبرنگاران باید پرچمدار اجرای عدالت در جامعه باشند

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برقراری عدالت در جامعه به دلیل وجود برخی نگاه های سیاسی به خوبی محقق نشده است، گفت: خبرنگاران باید پرچمدار اجرای عدالت در جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله پور پیش از ظهر سه شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران فعال استان گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نابودی امید و نشاط است، اظهار کرد: خبرنگاران باید در این زمینه دقت کنند.

وی با بیان اینکه دنیای امروز بسیار پیچیده است و هر روز شاهد حوادث و وقایعی در یک گوشه از آن هستیم، افزود: امروز به پیچ تاریخی رسیده‌ایم در حال حاضر نبرد حق و باطل به اوج خود رسیده است و باطل درصدد ناامید کردن جبهه حق است.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با تأکید به نقش خبرنگاران در این برهه حساس از زمان، گفت: خبرنگاران باید به رسالت خود عمل کنند باید اقدامات بزرگ ملت ایران را به ویژه در زمینه کرونا تبیین شود جامعه پزشکی و پرستاری ایران نیز در این مدت عملکرد بی نظیر داشته که شایسته تقدیر است.

وی به اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه مرحله نخست اشاره و با بیان اینکه مردم ایران به ویژه استان گیلان نمایش بی نظیری در این زمینه داشتند، افزود: در استان گیلان با مشارکت مردم و سازمان‌ها ۴۲ میلیارد تومان به اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمندان کمک شد.

سردار عبدالله پور با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات، تأکید کرد: در این مرحله تنها با کمک مردم ۲۳ هزار بسته توزیع در دهه ولایت در سطح استان توزیع شده است.

وی به شناسایی ۲۶۰ هزار نفر نیازمند و آسیب دیده از کرونا در استان در مرحله نخست رزمایش مواسات اشاره کرد و ادامه داد: بعد از پایش و بررسی‌های صورت گرفته کمک‌های مومنانه به ۱۴۸ هزار و ۶۵۶ نفر در استان گیلان انجام شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با بیان اینکه دنبال کردن حق و عدالت خواهی در جامعه از موارد مهمی است که باید از سوی خبرنگاران به آن توجه شود، اظهار کرد: متأسفانه این موضوع در میان مسئولان به واسطه وجود نگاه سیاسی و جناحی به خوبی دنبال نشده و ارزش کار خبرنگار این است که در این مسیر حرکت کند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید پرچمدار عدالت در جامعه باشند، گفت: حکومت بدون اجرای عدالت پایدار نخواهد بود.

کد خبر 4995803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha