۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳

رئیس مرکز قرآن و عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش: 

مرحله نهایی مسابقات قرآنی ارتش به صورت غیر حضوری برگزار می شود

مرحله نهایی مسابقات قرآنی ارتش به صورت غیر حضوری برگزار می شود

قزوین- رئیس مرکز قرآن و عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: به منظور حفظ سلامت قاریان قرآنی مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله منطقه‌ای بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران کارکنان پایور و فرزندان بالای ۱۵ سال و خواهران شاغل نیروی زمینی ارتش در منطقه قزوین و زنجان شامل یگان‌های لشگر ۱۶، تیپ ۱۱۶ قزوین، تیپ ۲۱۶ زنجان و آمادگاه زنجان، هوانیروز و آمادگاه آبیک و بیمارستان قزوین از امروز چهارشنبه در لشکر ۱۶ زرهی قزوین آغاز شد.

حجت الاسلام علی نوری در این مراسم گفت: قرآن موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود و کسانی که با آن مأنوس شوند به رستگاری می رسند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه از ابتدای انقلاب اسلامی، مسابقات قرآن در ارتش به صورت مستمر و همه ساله پرشورتر از گذشته برگزار شده و همچنان ادامه دارد و امسال بیستمین دوره آن در شرایط خاصی برپا می‌شود.

نوری تصریح کرد: در سال جاری به دلیل تهدید ویروس کرونا، مسابقات نزاجا و نهاجا در مرحله نهایی را نداریم و رقابت‌هایی که امروز برگزار می‌شود و منتخبان در یک مرحله دیگر در تهران داوری شده و سپس معرفی می‌شوند.

رئیس مرکز قرآن و عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: منتخبان این مرحله از مسابقات پس از تأیید هیئت داوران تهران به مسابقات نیروهای مسلح اعزام خواهند شد.

وی گفت: کیفیت برگزاری مسابقات برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است و تلاش می‌کنیم افراد شاخص رشته‌های مختلف را برگزیده و برای مراحل دیگر آماده کنیم.

نوری اظهار امیدواری کرد با تداوم مسابقات قرآنی بتوان علاقمندان بیشتری را در گروه‌های سنی مختلف جذب فعالیت‌های قرآنی کرد.


 

کد خبر 4996691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha