۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان:

حدود ۲ هزار سبد کالا توسط پلیس سیستان و بلوچستان توزیع شد

حدود ۲ هزار سبد کالا توسط پلیس سیستان و بلوچستان توزیع شد

زاهدان - جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: حدود دو هزار بسته کمک معیشتی در ادامه رزمایش کمک مومنانه توسط پلیس استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد طاهری صبح امروز در حاشیه رزمایش همدلانه و مومنانه پلیس استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: متأسفانه شرایط بیماری منحوس کرونا، شرایط اقتصادی مردم را دچار مشکل کرده و در این دوران برخی اقشار مختلف جامعه دچار مشکلات معیشتی شدند.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری به همه آحاد جامعه خصوصاً سازمان‌ها و تلاش برای برطرف نمودن مشکلات معیشتی مردم، افزود: نیروی انتظامی هم به تبعیت از فرمایشات فرماندهی معظم و معزز کل قوا، همسو با دیگر سازمان‌ها، طرح‌های مختلفی را برای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه خصوصاً کسانی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، اجرا و در دستور کار قرار داده است.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا فرماندهی انتظامی استان با همکاری مشترک سازمان عقیدتی سیاسی پلیس استان، همچنین مجموعه فرماندهان، معاونین و کارکنان انتظامی استان بسته‌های کمک معیشتی را تهیه و در بین اقشار نیازمند توزیع نمایند.

وی تاکید کرد: در این طرح خداپسندانه که بالغ بر ۳ میلیارد ریال هزینه شده، در مرحله اول ۱۳۰۰ بسته و در مرحله دوم بالغ بر ۶۵۰ بسته کمک معیشتی تهیه و در بین اقشار نیازمند توزیع شد.

سردار طاهری با اشاره به استمرار این طرح مومنانه توسط پلیس سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پلیس استان برخود لازم می‌داند حتماً سهمی در این پویش خداپسندانه که قطعاً مورد رضایت الهی قرار خواهد گرفت، داشته باشد، چرا که شأن و مقام ملت ایران اسلامی ما می‌طلبد که وظیفه خود دانیم به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی به عنوان سازمانی متدین و سازمانی انقلابی در اجرای این پویش شرکت همدلانه داشته باشد و مستمرا اینگونه طرح را ادامه دهد.

کد خبر 4996800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha