۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۴۵

در گفتگو با مهر مطرح شد:

حضور راهیاب ملل در لیگ برتر والیبال در هاله‌ای از ابهام است

حضور راهیاب ملل در لیگ برتر والیبال در هاله‌ای از ابهام است

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: هدف از شرکت در مراسم، سوخت نشدن سهمیه استان بود و هنوز حضور تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

آرش صادقیانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور تیمش در رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: فقط به دلیل اینکه نماینده استان کردستان از گردونه مسابقات خارج نشود در مراسم شرکت کردیم و هنوز مشخص نیست تکلیف تیم چه خواهد شد. بودجه و ساختار تیم مشخص نشده، فقط هدف این بود که سهمیه استان سوخت نشود.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم باشگاه مشکل مالی دارد و در یکی دو سال اخیر وعده هایی به مسئولان داده شد که هیچ کدام عملی نشده است. ورودی حضور در مسابقات نیز از طرف مدیر کل تربیت بدنی استان کردستان پرداخت شد و فکر می کنم روز مراسم و یا روز قبل از آن، این مبلغ پرداخت شد.

وی تأکید کرد: اکثر تیم ها از حدود دو ماه پیش تمرینات خود را آغاز کرده اند اما راهیاب هیچ کاری انجام نداده است. ۸-۹ بازیکن را از دست داده ایم. در بحث یادگیری بسیار عقب افتاده ایم و این یکی از معضلاتی است که با آن روبرو هستیم. از اردیبهشت ماه به دنبال حل مشکلات بودیم اما کاری انجام نشد.

صادقیانی تصریح کرد: شاید اصلاً امسال راهیاب ملل تیمداری نکند و امتیاز این تیم واگذار شود. عملاً زمان را از دست داده ایم حتی اگر از امروز شروع به یادگیری کنیم ۱۰ روز زمان لازم است که تیم بسته شود. همانطور که می دانیم مسابقات از ۱۹ شهریور آغاز می شود و فرصتی برای آمادگی جسمانی، تکنیک و تاکتیک نداریم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: نیاز به مذاکرات و بررسی است. باید توقعات از تیم بیان شود، هنوز روزنه امید وجود دارد و ما منتظریم.

کد خبر 4997143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha