۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۵۱

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس:

کسب یک امتیاز برابر گل گهر ارزشمندتر از برد است

کسب یک امتیاز برابر گل گهر ارزشمندتر از برد است

سیرجان - سرمربی پرسپولیس با اشاره اینکه تیمش در نیمه دوم برابر گل گهر توانست دو گل خورده را جبران کند، گفت: بازیکنانم واکنش خوبی داشتند و این یک امتیاز بیشتر از یک برد ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی شنبه شب در کنفرانس بعد از بازی «گل‌گهر – پرسپولیس» اظهار کرد: بابت استقبال خوبی که در سیرجان از ما شد تشکر و قدردانی می‌کنم و همچنین از میزبانی خوب تیم گل گهر سیرجان هم کمال تشکر را دارم.

وی ادامه داد: شروع خوبی در بازی نداشتیم و فکر می‌کنم یک اخراج خیلی سختگیرانه آقای سید علی داشت و متأسفانه در دقیقه ۲۰ یا ۲۵ تیم ما را ۱۰ نفره کرد و در این صحنه بسیار راحت کارت داد.

گل محمدی بیان کرد: صحنه‌های مشابه و بدتر از این را در فوتبال دیده ایم ولی متأسفانه خیلی راحت از این صحنه‌ها گذشتند. در هر صورت نمی‌خواهم زیاد در رابطه با داوری صحبت کنم. نیمه اول نیمه خوبی برای ما نبود هم اخراج دادیم و هم اینکه دو گل دریافت کردیم که خیلی کارمان را سخت کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: در نیمه دوم با انگیزه بالاتری برای جبران آمدیم، خیلی خوب بازی کردیم و نیمه خیلی خوبی برای ما شد و توانستیم حتی از گل‌گهر سیرجان هم جلو بیفتیم.

گل محمدی گفت: از بازیکنان تشکر می‌کنم بابت ذهنیت خوبی که بعد از ۱۰ نفره شدن و بعد از نتیجه دو هیچ داشتند و واکنش واقعاً خوبی نسبت به این قضیه داشتند، این یک امتیاز و این نتیجه‌ای که در نیمه دوم گرفتیم برای من واقعاً بیشتر از یک برد ارزشمند بود. این مساله به شخصیت تیم و به ذهنیت بزرگ بازیکنان کمک می‌کند که در آینده اگر اتفاقی افتاد می‌توانند جبران کند و بازیکنان ما شخصیت بالای خودشان را امروز نشان دادند.

وی بیان کرد: در مجموع نیمه اول برای ما خوب نبود ولی نیمه دوم کاملاً بازی را در اختیار داشتیم. اگر سه امتیاز به حسابمان واریز کنند واقعاً فکر می‌کنم که اگر این اتفاق می‌افتاد و می‌توانستیم بازی را ببریم حق تیم ما بود. از بازیکنان تشکر می‌کنم که امروز نشان دادند چه بازیکنان بزرگ است.

کد خبر 4999473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha