۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۵۹

مدیرکل استان‌های خبرگزاری مهر:

جهت دوربین خبرگزاری مهر از مسئولان به سمت مردم تغییر می‌کند

جهت دوربین خبرگزاری مهر از مسئولان به سمت مردم تغییر می‌کند

کرمانشاه- مدیرکل استان‌های خبرگزاری مهر گفت: رویکرد جدید ما پیگیری کارهای نکرده است و قصد داریم دوربین را از سمت مسئولین به سمت مردم بچرخانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود کریمی‌خضراء در آئین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید خبرگزاری مهر در استان کرمانشاه، گفت: پیمان مشترک فعالیت همه رسانه‌های کشور انقلاب اسلامی است و با هر شخص با هر سلیقه و گرایشی در دنیا که برای این انقلاب قدمی برمی دارد، تقاضای یاری و هم افزایی می‌کنیم.

کریمی با بیان اینکه رسانه نیازمند استقلال است و در کنار این استقلال، باید هم افزایی نیز داشته باشد، اظهار کرد: گروه رسانه‌ای مهر که سابقه ۱۸ سال فعالیت رسانه‌ای و مدیریت روزنامه «تهران تایمز» قدیمی‌ترین روزنامه انگلیسی زبان کشور را بر دوش دارد، منتسب به هیچ شخصی نیست و از هیچ جناحی طرفداری نمی‌کند.

وی به وظیفه خطیر رسانه‌ها در رساندن مشکلات مردم به گوش مسئولین اشاره و تاکید کرد: قطعاً رفع مسائل و مشکلات مردم با هم افزایی در جامعه اتفاق می‌افتد و انتظار داریم خبرگزاری مهر کرمانشاه پیرامون حل معضلات و مشکلات مردم با دیگر رسانه‌ها هم افزایی درخوری داشته باشد.

کریمی‌خضراء با بیان اینکه اصلی ترین وظیفه‌ای خبرگزاری مهر در بخش استان‌ها پیگیری مسائل استان‌ها است، ادامه داد: ما به دنبال تولید اخبار به اقتضای رویدادها نیستیم، بلکه در دوران جدید این خبرگزاری قصد داریم دوربین را از سمت مسئولین به سمت مردم بچرخانیم.

مدیرکل استان‌های خبرگزاری مهر تصریح کرد: اعتقاد داریم مسئولان و خدمتگزاران انقلاب اقدامات مهم و بزرگی انجام داده اند، اما رویکرد جدید ما پیگیری کارهای نکرده است که امکان دارد مسئولین در رابطه با کارهای نکرده کمتر صحبت کرده باشند.

وی خطاب به مجموعه مدیران استان کرمانشاه گفت: ما به دنبال راستی آزمایی آمارهای ارائه شده توسط مسئولین هستیم و بنا داریم ابتدا با یک دید تردید به آمارهای ارائه شده بنگریم، سپس به بررسی میدانی و راستی آزمایی این آمارها بپردازیم و در نهایت نتیجه را به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی در پایان سخنانش مدیر جدید خبرگزاری مهر استان کرمانشاه را خادم شهدا دانست و افزود: یکی از مؤلفه‌های اصلی سابقه آقای "امیر مهتران" خدمت به شهدا و خانواده معظم آنان است و انتظار داریم این سابقه در خبرگزاری مهر کرمانشاه نیز دیده شود.

کد خبر 5003195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha