۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد سپاه:

فرهنگ انقلاب اسلامی به جهان سرایت کرده است

فرهنگ انقلاب اسلامی به جهان سرایت کرده است

بیجار- فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی به جای جای منطقه و جهان سرایت کرده و الگوی آن را شما جوانان به جهانیان نشان دادید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهرام حسینی مطلق صبح جمعه در همایش یاد یاران در بیجار اظهار کرد: هدف از این برنامه این است که گذشته را فراموش نکنیم اینکه چه زحماتی شهدا و رزمندگان در پاسداری از انقلاب کشیدند.

وی افزود: ما در دوران دفاع مقدس در پاسداری از انقلاب تلاش‌های زیادی داشتیم و رزمندگان و ایثارگران با مجاهدت خود دیار گروس را امن کردند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند.

سردار حسینی مطلق عنوان کرد: شهید رحمانی جزو اولین شهدای این دیار است که برای امنیت این شهر تلاش زیادی کردن و در راه پاسداری آن کوشیدند.

وی ادامه داد: شما رزمندگان و ایثارگران باعث تثبیت انقلاب شدید و رهبر انقلاب را خشنود کردید و اینها بهانه‌ای شد تا این تجمعات تکرار شود و انقلاب اسلامی با این الگوی انقلاب مردمی باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شد.

رزمندگان یار و یاور رهبر انقلاب اسلامی هستند

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه زحمات رزمندگان و ایثارگران در یک یا دو برنامه قابل گنجایش نیست و این رشادت‌ها همواره در اذهان ما ماندگار است، گفت: شما رزمندگان یار و یاور رهبر هستید و امروز این فرهنگ و شعار امروز عرصه را بر استکبار تنگ کرده است.

وی تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی از مردم مظلوم غزه در حال انتقام گیری است و مردم این منطقه با الگو گیری از انقلاب اسلامی در حال دفاع و مبارزه با جنایات رژیم اشغالگر هستند.

سردار حسینی مطلق اضافه کرد: این فرهنگ انقلاب اسلامی به جای جای منطقه سرایت کرده و الگوی آن را شما جوانان به جهانیان نشان دادید.

وی تاکید کرد: طبق روایات و آیات قرآن کریم شما ایثارگران و رزمندگان جایگاه مهم و ارزشمندی دارید و این مجاهدت‌ها بدون نتیجه نخواهد بود.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار با اقتدار کامل عملیات وعده صادق را برگزار کردند و موجب رضایت رهبری شد.

سردارحسینی مطلق عنوان کرد: علی رغم کتمان رسانه غربی تعداد زیادی از موشک‌های ارسالی به اهداف اصابت کرد و اهداف مهمی را منهدم کرد.

وی گفت: طبق فرمایش رهبر با این عملیات تا سال‌های زیادی تهدیدات دشمنان از ما دور شد و دشمنان به این اقتدار ایران اسلامی پی بردند که در سایه رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم محقق شد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب هرجا صحبت داشتند همیشه به نقش مردم و رزمندگان اشاره کرده‌اند و این نشان از اهمیت جایگاه شما دارد.

کد خبر 6108915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha