۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴

استاندار هرمزگان:

پیمانکاران نهضت ملی مسکن در صورت تعلل خلع‌ ید خواهند شد

پیمانکاران نهضت ملی مسکن در صورت تعلل  خلع‌ ید خواهند شد

بندرعباس- استاندار هرمزگان به پیمانکاران طرح نهضت ملی مسکن هشدار داد و گفت: پیمانکاران در صورت تعلل در اجرای تعهدات خلع‌ ید خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی صبح جمعه طی سفری به شهرستان میناب از پروژه‌های در دست اقدام این شهرستان بازدید کرد.

استاندار هرمزگان در نخستین برنامه خود با همراهی سرپرست فرمانداری میناب از روند اجرایی احداث بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی میناب بازدید کرده و ضمن بررسی پیشرفت این پروژه دستوراتی را جهت تسریع در انجام عملیات صادر کرد.

دوستی در ادامه راهی سایت ۱۰۳ هکتاری نهضت ملی مسکن در میناب موسوم به سایت فرودگاه شده و پس از آن نیز از سایت ۲۰ هکتاری نهضت ملی مسکن بازدید کرد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان طی این بازدیدها با ابراز نارضایتی از روند کار و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان میناب، اظهار کرد: احداث مسکن یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم است و تمام همت دولت بر این است که ماحصل تلاش‌ها منجر به خانه‌دار شدن مردم شود.

دوستی ادامه داد: پیمانکاران موظف هستند طبق برنامه زمانبندی عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن را پیش ببرند و در صورت تعلل در این امر قطعاً با آن‌ها برخورد خواهد شد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم اهتمام بیشتر در اجرای پروژه‌های مسکن خاطرنشان کرد: فرماندار و اداره مسکن و شهرسازی موظف هستند پیمانکارانی را که در عمل به تعهدات خود کوتاهی می‌کنند را خلع ید کنند.

وی تاکید کرد: برخورد با پیمانکاران بدقول منجر به افزایش سرعت کار توسط بقیه پیمانکاران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تعهد شهرستان میناب در نهضت ملی مسکن احداث ۴۵۶۲ واحد مسکن است که از این بین ۳۵۶۲ واحد در شهر میناب قرار گرفته است.

کد خبر 6108908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      من خودم پیمانکار بودم، آقای استاندار وقتی صورت وضعیت کار را یکسال وبیشتر معطل می‌کنید و کارگربخاطر دستمزدش به زن و بچه پیمانکار فحش می‌دهد انتظار دارید پیمانکار باد هوا به او بدهد، شما که از کار سر در نمی‌آورید وبخاطر روابط سیاسی صاحب منصب شدید لااقل قبل از اظهار این فرمایشات به حرفهای پیمانکار نیز
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      بی عرضگی موج میزند