۳۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۳۸

فرماندار انزلی:

افزایش امید و همدلی در بین مردم وظیفه مسئولان است

افزایش امید و همدلی در بین مردم وظیفه مسئولان است

انزلی- فرماندار بندرانزلی گفت: افزایش روحیه امید و همدلی در بین آحاد مردم، وظیفه همه مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل میر غضنفری ظهر جمعه در جلسه شورای اداری در مصلای بندرانزلی با تأکید بر جلب رضایت مردم از سوی مسئولان، اظهار کرد: مسئولان هیچ چیز پنهانی از مردم ندارند اما باید ناکارآمدی در بخش‌هایی که موفق نبوده‌ایم را ارزیابی کرده و رفع کنیم.

وی با بیان اینکه مردم ما هیچ وقت از کمبودها گله نمی‌کنند، افزود: اگر با مردم صادقانه صحبت و از مشکلات و محدودیت‌ها گفته شود همچون تمام این سال‌ها در کنار مسئولان خواهند بود.

فرماندار انزلی با اشاره به اینکه بیان دستاوردهای تمامی ارکان نظام به مردم سبب همراهی بیشتر مردم با مسئولان می‌شود، افزود: علاوه بر ایجاد امید و دلگرمی در اعلام عملکرد دولت به مردم، باید با عملکرد درست و انقلابی و اعتقادی اجازه سو استفاده به دشمن را ندهیم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با عملکرد جهادی و انقلابی راه‌های حل مشکلات مردم را پیدا کنند، گفت: این میز و تریبون، امانت مردم در دست مسئولان است و اگر امانت دار خوبی نباشند قطعاً این مسئولیت توسط مردم از آنها گرفته خواهد شد.

فرماندار انزلی تأکید کرد: القای ناامیدی و یأس در میان مردم از اهداف دشمنان انقلاب و نظام است.

میرغضنفری با اشاره به توانمندی‌های ایران در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: ملت ما در دوران شیوع ویروس کرونا به جهانیان نشان دادند که با وجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها پشت هم بوده و جمهوری اسلامی در این زمینه موفق عمل کرد.

فرماندار انزلی یکی از مهمترین دستاوردهای دولت را خارج ساختن کشور از انزوای سیاسی دانست و گفت: آمریکا به دنبال آن بود تا ایران را تروریست جهانی معرفی کند اما همگان دیدند که این امر به ضرر آمریکا تمام شد و دنیا فهمید ایران نه تنها تروریست نیست بلکه به دفعات مکرر از تروریست‌ها آسیب دیده است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم محرم، تصریح کرد: امسال به خاطر شرایط ویژه کشور به دلیل وجود ویروس کرونا محدودیت‌هایی در برگزاری مراسم محرم وجود دارد اما تمام خانه‌ها و شهرها سیاهپوش عزای حسین (ع) است.

کد خبر 5004401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha