۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۴۲

در گفتگو با مهر مطرح شد:

چرایی آغاز اردوی کمانداران خارج از برنامه مصوب/ دیر شده بود

چرایی آغاز اردوی کمانداران خارج از برنامه مصوب/ دیر شده بود

سرپرست تیم‌های ملی تیروکمان با تاکید بر پیش‌بینی انجام شده برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اردوی این تیم‌ها گفت: فرصت زیادی نداریم به همین دلیل برای آغاز اردو منتظر افتتاح خوابگاه نماندیم.

امید نجاری در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه اردوی تیم ملی تیروکمان در هر دو بخش ریکرو و کامپوند مردان و بانوان از امروز شنبه با ورود کمانداران به سایت آزادی آغاز می شود، در مورد اینکه «پیش از این عنوان شده بود زمان آغاز اردوی ملی پوشان تیروکمان در گرو افتتاح خوابگاه آنها است، هر زمان این خوابگاه افتتاح شود اردوها هم آغاز می شوند اما حالا خلاف این موضوع عمل شده است. چرا؟»، توضیح داد.

وی در این زمینه گفت: قرار بر این بود در هفته دولت خوابگاه ویژه تیروکمان در آزادی افتتاح شود اما این مهم به هفته تربیت بدنی موکول شد. در حالیکه ملی پوشان ما طبق تقویم مصوب و ارائه شده از سوی فدراسیون جهانی باید از اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات مختلف که انتخابی المپیک یکی از آنها است، شرکت کنند.

سرپرست تیم های ملی تیروکمان ادامه داد: بنابراین نمی توانستیم بیشتر از این زمان را از دست بدهیم و منتظر بمانیم بعد از افتتاح خوابگاه تمرینات را آغاز کنیم. همین الان هم دیر شده است. درست نبود بیش از این زمان را از دست بدهیم.

نجاری با تاکید بر اینکه برگزاری اردو و تمرینات تیم ملی تیروکمان در شرایطی که خوابگاه آنها در سایت آزادی قابلیت بهره برداری داشت می توانست از حیث سلامت اردونشینان و حفظ آن برای‌مان بهتر باشد، خاطرنشان کرد: البته الان هم برای مراقبت از ورزشکاران‌مان و مربیان‌شان برنامه داریم. همه اردونشینان پیش از ورود به اردو باید تست PCR بدهند. پیش و پس از هر جلسه تمرینی، محل تمرین ضدعفونی می شود ضمن اینکه دستگاه تب سنج هم تهیه شده تا اردونشینان پیش از ورود به محل اردو و آغاز تمرین، تست شوند.

وی تصریح کرد: تیروکمان جزو رشته هایی که اخیراً از ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوز آغاز فعالیت های‌شان را گرفتند، نبود اما ما پروتکل پیشنهادی خود را برای وزارت ورزش ارسال کردیم و با اطلاع این وزارتخانه اقدام به آغاز برنامه های تمرینی برای ملی پوشان کردیم. بر اجرای کامل پروتکل ها در طول تمرینات هم تاکید داریم.

سرپرست تیم های ملی تیروکمان با یادآوری اینکه اردوی کمانداران ریکرو و کامپوند به ترتیب در کیش و قزوین برگزار می شود، خاطرنشان کرد: به محض افتتاح خوابگاه تیروکمان، محل اردوی همه اردونشینان به تهران و سایت آزادی تغییر می کند.

وی با بیان اینکه اردوی بعدی تیم های ریکرو و کامپوند یک هفته بعد از اردوی نخست برگزار می شود، خاطرنشان کرد: به خصوص در مورد تیم ریکرو مصمم به پیگیری منظم تمرینات هستیم. محل اردوی دوم هم تغییر خواهد کرد ضمن اینکه گرفتن تست PCR از اردونشینان پیش از آغار هر مرحله اردو الزامی است.

نجاری همچنین در مورد زهرا نعمتی که نام وی در فهرست اردونشینان تیم ریکرو قرار دارد و اینکه وی در اردوها حضور خواهد داشت یا نه، گفت: با توجه به شرایط خاصی که این کماندار دارد و اینکه همزمان در بخش پارالمپیک هم فعالیت دارد، برای برنامه های تمرینی وی نظرات و شرایط خود او را هم لحاظ می کنیم. البته شرایط تمرینی در کیش برای خانم نعمتی هم مناسب و ایده آل است. بنابراین وی در این مرحله اردو کنار دیگر نفرات خواهد بود.

کد خبر 5014222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha