۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۰۴

مسئول مجمع کانونهای فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد:

ضرورت تبدیل تهدید ویروس کرونا به فرصتی برای گرامیداشت شعائر دینی

ضرورت تبدیل تهدید ویروس کرونا به فرصتی برای گرامیداشت شعائر دینی

مشهد ـ مسئول مجمع کانونهای فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: باید درفضای به وجود آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا، تلاش کرد تا تهدید را به فرصتی برای گرامیداشت شعائر دینی و مذهبی تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد علما شب گذشته در آیین راه‌اندازی پویش مشهد حسینیه سیدالشهدا (ع) گفت: باید در فضای به وجود آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا و بنا به فرموده رهبری، تلاش کرد تا این تهدید بیماری را به فرصت تبدیل کرد، فرصتی برای گرامیداشت شعائر دینی و مذهبی. لذا پویش مشهد حسینیه سیدالشهدا برای برپایی فرهنگ دینی و اسلامی به وجود آمد.

مسئول مجمع کانونهای فرهنگی ـ تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه افزود: این پویش مخصوص محرم و ایام عزاداری نیست بلکه مختص تمام طول سال است و همه مناسبت های دینی را شامل می‌شود. لذا در این پویش که برای شروع کار حدود 10 هزار نفر مشترک و متقاضی برای همکاری وجود دارد، سعی شده تا سر درب هر منزل حداقل یک پرچم مذهبی نصب شود.

علما بیان کرد: مقرر شده است تا پویش نصب پرچم شامل منزل و محله باشد و در همین راستا، پرچم‌هایی مخصوص ماشین نیز در نظر گرفته شده است که مردم می‌توانند آنها را بر روی خودرو خود نصب کنند. این پویش کاملاً مردمی خواهد بود که در فاز اول آن، تنها هدف نصب پرچم و نشان دادن فرهنگ مذهبی است، در فازهای دوم و سوم نیز کمک مومنانه و احسان حسینی در دست اقدام خواهد بود.

مسئول مجمع کانونهای فرهنگی ـ تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: در این پویش، چهار کارگروه خدمات و پشتیبانی، رسانه و تبلیغات، اداری و مالی و همچنین کارگروه فنی و مهندسی فعالیت خواهند داشت.

کد خبر 5014585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha