۱۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۱

امام جمعه رشت:

درایت رهبری سبب خنثی شدن نقشه های شوم دشمن در برجام شد

درایت رهبری سبب خنثی شدن نقشه های شوم دشمن در برجام شد

رشت- امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه دولت باید از برجام خارج شود، گفت: درایت رهبری سبب خنثی شدن بسیاری از نقشه های شوم دشمن در برجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه ۱۷ شهریور سال ۵۷ مصداق ایام الله بود، گفت: رعایت تقوای الهی توفیقی است که خداوند به بندگان خود عنایت می‌کند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) از نظام ستمگری شاهنشاهی نجات پیدا کرده است، افزود: نابودی حکومت پهلوی سبب شد ایران تحت پرچم حکومت والایی قرار گیرد.

ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان در معضل پسماند

وی به بیان انتقاد از وضعیت وحشتناک آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود پرداخت و گفت: متأسفانه وضعیت پسماند در سراوان به بلای جان مردم تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان از انتقال شیرابه پسماند منطقه سروان به رودخانه‌های رشت ابراز نگرانی کرد و افزود: با ارتقای فاز نخست تصفیه خانه شیرابه می‌توان به حل معضل بهداشتی در رشت امیدوار بود.

آیت الله فلاحتی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و همه مسئولین اجرایی این استان خواست به حل مشکل پسماند بپردازند و تاکید کرد: برای حل این مشکلات از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و مراکز دانش بنیاد استفاده شود.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه مدیران با رویکردی جهاد به حل مشکلات رشت بپردازند، اظهار داشت: متأسفانه در حوزه شبکه برقی نیز با آسیب‌های جدی روبرو هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان به اشاره به اینکه کشورهای اروپایی با طرح اینستکس از شیطان بزرگ آمریکا پیروی می‌کنند، گفت: در مساله برجام نیز با درایت رهبری توطئه‌های زیادی علیه کشور اسلامی ایران خنثی شد.

خیانت امضای ان پی تی در تاریخ ثبت شده است

وی به لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران در روزهای آتی اشاره کرد و اظهار داشت: سرمداران اروپایی به دنبال این هستند که ایران نتواند از ملت‌های مظلوم حمایت کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به حضور چند باره مقامات فرانسوی در لبنان و عراق، تأکید کرد: کشورهای اروپایی از لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران ناراحت هستند و به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه خاورمیانه هستند.

وی همچنین با بیان اینکه آمریکا نیروهای خود را هزاران کیلومتر دورتر از کشور خود در اطراف ایران مستقر کرده است، گفت: عده‌ای فریب خورده و ترسو نیز در داخل فریاد همراهی با دشمن را سر می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تأثیر گذاری رسانه‌ها در رأی ممتنع اروپا در شورای امنیت و مکانیزم ماشه اشاره کرد و افزود: امضای ان پی تی خیانتی بود که در تاریخ جمهوری اسلامی ماندگار خواهد شد.

امام جمعه رشت خواستار خروج هرچه سریع‌تر دولت از برجام شد و تاکید کرد: با درایت مقام معظم رهبری مساله برجام حل و فصل خواهد شد.

کد خبر 5015350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha